رییس بسیج رسانه استان سمنان:

ترویج اخلاق و بصیرت‌افزایی چراغ‌راه بسیج رسانه استان سمنان است

احمدی گفت: گسترش اخلاق، معنویت و بصیرت در جامعه رسانه‌ای استان در این نهاد با برگزاری کلاس‌های اخلاق رسانه‌ای و محافل بصیرتی پیگیری می‌شود.

محمود احمدی رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی اصحاب رسانه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه نفوذ و مقابله با دشمنان در جنگ نرم و تحقق جهاد تبیین از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

وی ادامه داد: جنگ امروز جنگ رسانه‌ها است و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای امروز باید هوشیار و پا به کار بود و برای تحقق این راهبرد تاثیرگذاری بر مخاطبان در تمام رده‌های سنی، جذب نخبگان رسانه‌ای، به کارگیری نیرو‌های خلاق و متخصص و تولید محتوای هدفمند، جذاب و اثرگذار از جمله برنامه رسانه‌ای بسیج رسانه استان سمنان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

رییس بسیج رسانه استان سمنان اضافه کرد: تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی با برگزاری جشنواره‌های موضوعی و تولیدات رسانه‌ای از جمله جشنواره ابوذر و رویداد جام رسانه‌ای امید در استان دنبال می‌شود.

احمدی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: اگر ما روایت نکنیم، دشمن روایت خواهد کرد و در این میان اصحاب رسانه با تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی رسالت‌هایی در زمینه نمایش اقتدار جمهوری اسلامی، ایجاد انسجام ملی، آرامش بخشی به جامعه، نمایش اقتدار ملی، تقویت نشاط اجتماعی، اعتمادسازی با تاکید بر جنبه‌های خدمات سیاسی و اجتماعی و ارتقای سواد رسانه‌ای دارند.

وی تاکید کرد: مطالبه‌گری در چارچوب فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و توجه به قشر نوجوان و جوان در برنامه‌سازی‌های رسانه‌ای از دیگر حوزه‌های نقش‌آفرینی رسانه‌ها است.

رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: رسانه‌ها نقشی مهم در امیدآفرینی و تحقق جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات دارند و انتظار می‌رود در زمینه مشارکت قوی در انتخابات و ناامیدی دشمنان بیش از پیش همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.