برند گردشگری سلامت کردستان نهایی می‌شود

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری کردستان از نهایی شدن استراتژی و طرح انتخاب برند گردشگری سلامت در استان خبر داد.

تیمور خالدی رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در نشست با اعضای اصلی کمیته گردشگری سلامت کردستان گفت: ۵ محور اصلی شامل مدیریت و برنامه‌ریزی، تبلیغات و نمادسازی، توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌‎گذاری، نظارت و ساماندهی و آموزش و توانمندسازی برای ارزیابی عملکرد کمیته مشترک گردشگری سلامت در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه استان کردستان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیری برای جذب گردشگران سلامت است، افزود: وجود توانمندی‌های متعدد پزشکی، مناطق درمانی طبیعی، ارزان بودن خدمات پزشکی و هم‌مرز بودن و اشتراکات فرهنگی و زبانی با اقلیم کردستان عراق از ظرفیت‌های مهم گردشگری سلامت در استان برای جذب توریسم است.

خالدی با تاکید بر برنامه‌ریزی، مشارکت و همکاری بین سازمانی طرح انتخاب برند گردشگری سلامت کردستان، یادآور شد: در جلسه آتی موضوع فراخوان برای طراحی برند گردشگری سلامت به رای گذاشته خواهد و در صورت تصویب، علاقمندان می‌توانند برای طراحی لگوی گردشگری سلامت همکاری و مشارکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.