بررسی و آزمون ۳۳۲ نمونه محصولات و فرآورده‌های پیش بسته بندی شده در اردبیل

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: تعداد ۳۳۲ نمونه محصولات و فرآورده‌های پیش بسته بندی شده دراستان مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است.

حسنعلی حسین پور در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه طرح پایش کمی اظهار داشت: در راستای اجرای مستمر برنامه تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، درخصوص پایش کمیت جرمی و حجمی محصولات و فرآورده‌های پیش بسته بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه، تعداد ۳۳۲ نمونه در سطح استان مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است.

او بیان کرد: در طول این مدت تعداد ۲۷۶ فرآورده از واحد‌های تولیدی استان اردبیل و تعداد ۵۶ فرآورده در سطح بازار (تولیدات سایر استان ها) از نظر وزنی و نشانه گذاری مورد ارزیابی قرار گرفته است که در ۳۵ مورد از محصولات واحد‌های تولیدی استان و ۱۹ مورد از محصولات سطح بازار، موضوع کم فروشی محرز بوده است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل افزود: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مخلتف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می‌باشد. 

یادآوری می‌شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار