افزایش همکاری‌های شورای شهر و کمیته امداد فارس

طی مراسمی و با حضور مدیر کل کمیته امداد فارس و رئیس شورای شهر شیراز راهکارهای اجرایی شدن تفاهم نامه پیشین فی مابین شورای اسلامی، شهرداری شیراز و کمیته امداد بحث و تبادل نظر شد.

مرتضی موصلی در خصوص فعالیت‌های انجام شده و برنامه های آتی این کمیته، مواردی مطرح و درخواست همکاری مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور زمینه سازی کمک به قشر محروم را خواستار شد‌.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار از رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواست تا همچون گذشته در خدمت رسانی به نیازمندان تحت پوشش این نهاد مشارکت کرده و از ظرفیت خود و شورای اسلامی شهر برای جلب حمایت های بیشتر استفاده کند. 

سید ابراهیم حسینی نیز هدف از این دیدار را تبادل نظر در مورد راهکارهای اجرایی شدن تفاهم نامه پیشین فی مابین شورا، شهرداری شیراز و کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: باعث خرسندی است که کمیته امداد، پیگیر اجرایی شدن این تفاهم نامه در راستای خدمت به محرومان است.

 رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه اظهار کرد: تحقق این اهداف امکان پذیر و نیازمند مشخص نمودن چارچوب مشخص، برنامه ریزی های مدون و همکاری های چند سویه و تشکیل کارگروه برنامه ریزی است. 

این مقام پارلمان شهری شیراز اذعان داشت: اولین درخواست کمیته امداد از اجرایی شدن این تفاهم نامه، تأمین مساله مسکن نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد است. 

او گفت: سه درصد از بودجه عمرانی شهرداری به محرومیت زدایی اختصاص یافته که می توان‌ با برنامه ریزی و سیاست گذاری، اهداف پیشنهادی این تفاهم نامه را مورد بررسی قرار داد و شهرداری شیراز آن را موافق مقررات اجرایی کند. 

حسینی خاطر نشان کرد: همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های موجود طرفین در راستای رفع محرومیت و برقراری عدالت اجتماعی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مردم پایه باعث امیدآفرینی و بهبود رفاه و معیشت نسبی مردم خواهد شد.

 رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان این دیدار با تاکید بر لزوم حمایت از نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام به عنوان یک وظیفه دینی و اجتماعی از همه ی مسئولان و خیرین برای مشارکت و کمک به نهاد کمیته امداد امام (ره) در خدمت رسانی بیشتر دعوت به مشارکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.