آیین افتتاح گازرسانی به ۲ شهر و ۳۲ روستا و ۱۳۲ صنعت در فارس

مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: همزمان با دهه فجر گازرسانی به ۲ شهر بنارویه و دهرم، ۳۲ روستا و ۱۳۳ صنعت با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان در استان فارس افتتاح می‌شود.

علی اکبر میدان شاهی در نشست خبری ویژه دهه فجر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مجوز گازرسانی به ۱۵۲ روستا دیگر نیز دریافت کردیم و توسعه گازرسانی از ۸۷ درصد به ۹۸ درصد در روستا‌ها و از ۹۴ درصد به ۹۹.۷ درصد در شهر‌ها و از ۷۱ درصد به پوشش ۹۰ درصدی صنعت رسیده است.

او افزود:گازرسانی به روستا‌ها بالاتر از تعهدات و مصوبات است و تلاش شده است عدالت را به سمت روستا‌ها ببریم، تا ضمن محرومیت زدایی منجر به مهاجرت معکوس به روستا شود.

میدان شاهی با اشاره به فعالیت گازرسانی گاز فارس در استان سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم ب ۳ شهر (خاش، میرجاوه و اسماعیل آـباد) و ۱۲۷ روستا در سیستان و بلوچستان توسط این شرکت تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته است.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز فارس، در دولت مردمی سیزدهم در هر ۳ ساعت گازرسانی به یک صنعت، در هر ۲ روز گازرسانی به یک روستا و هر ۴ ماه گازرسانی به یک شهر انجام شده است و اولین گاز استانی بودیم که گواهینامه محاسبه ردپای کربن از بنیاد جهانی انرژی دریافت کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار