تحلیلگر صهیونیست: صبر آمریکا در قبال نتانیاهو رو به اتمام است

یک تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد دولت بایدن همزمان با افزایش رفتار خودسرانه نتانیاهو صبر خود را به زودی از دست خواهد داد.

آموس هارل، تحلیلگر صهیونیست گفت که صبر دولت آمریکا درخصوص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است، زیرا او تمام ابتکارات پیشنهادی در مذاکرات برای آتش بس بشردوستانه و تبادل اسرا را که با میانجیگری قطر و حمایت مصر انجام می‌شود رد کرده است. 

براساس گزارش آناتولی، هارل روز سه‌شنبه در مقاله‌ای تحلیلی در روزنامه عبری هاآرتص افزود: فرار مداوم نتانیاهو از هر چیزی که حتی یک نگاه اجمالی به افق دیپلماتیک ارائه می‌کند، اصطکاک را با دولت واشنگتن افزایش می‌دهد و واضح است که صبر بایدن رو به پایان است.

او اعلام کرد که از جمله مواردی که نتانیاهو از آن طفره می‌رود، توافق درباره آینده غزه، به رسمیت شناختن حتی به طور ضمنی کشور فلسطین، چشم انداز دو کشوری، و معامله اسرای صهیونیستی در غزه است.

هارل ادامه داد: روز یکشنبه، کاخ سفید گزارش NBC News مبنی بر اینکه تصمیم گرفته است ارسال تسلیحات به اسرائیل را کند کند، تکذیب کرد. در واقع برعکس این اتفاق افتاد، هفته گذشته هیاتی به ریاست ایال زمیر مدیرکل وزارت جنگ با دولت بایدن در مورد تسریع در تحویل تسلیحات به توافق رسیدند.

وی افزود:، اما آمریکایی‌ها سوالات سختی از زمیر و تیمش در مورد نحوه انجام جنگ در غزه داشتند و به مرور زمان، اگر نتانیاهو به امتناع دیپلماتیک خود ادامه دهد، تضمین حمایت نظامی آمریکا دشوار خواهد شد.

در هفته‌های اخیر، نتانیاهو بیش از یک بار مخالفت خود با تشکیل کشور فلسطینی را اعلام کرد و بر کنترل رژیم صهیونیستی برای مدت طولانی بر غزه اصرار داشت که با مواضع مکرر آمریکا در این زمینه که بر رد اشغال نوار غزه تأکید می‌کرد، تناقض دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
همش دروغِ

آمریکا تجهیز میکنه
دستور میده
و در آتش جنگ میدمه

آمریکا نمیزاره جنگ در منطقه فروکش کنه

آمریکا یک دروغگوی بزرگِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
این سنت خداست که مجرمان را بدست خودشون و اعمال و کردار خودشون مجازات میکنه، این جنگ ادامه پیداخواهد کردتا مانی که اسرائیل این غده سرطانی گرفتار باتلاق عواقب خون های مظلومینی که شهید کرده ریشه کن بشه ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستها وامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
شما دلتان را به تحلیگرهای اسرائیلی خوش نکنید فکر نان باشید که خربزه آبه وتا می توانید سربازهای امریکای را بکشید تا آمریکای ها بفهمند که دیگر دوره قلدری وبزن در رو تمام شده است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
آها که اینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
تنها گزینه ای که غرب در مقابل مردم غزه قرار داده است جنگیدن تا آخرین قطره خون است و آنها حداقل قبل از مرگ بر اثر گرسنگی یا بمباران می توانند یک یا چند صهیونیست را نابود کنند.
همه فشارهایی که از طرف غرب به ملت فلسطین اعمال می گردد برای تسلیم شدن آنها و رها نمودن آرزوی سکونت در سرزمین مادری خودشان است. غرب تلاش می کند آرمان آزاد سازی فلسطین را از آنها بگیرد ولی این جنایات در نهایت منجر به دریافت پاسخی دور از انتظار از سوی ملت فلسطین و انتخاب مرگ در راه مقاومت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
صبر خدا هم در قبال شما ها داره تمام میشه
آخرین اخبار