تایید ۸ پیشنهاد برای رفع مشکلات محیط زیست کشور

۸ پیشنهاد از سوی صاحبان ایده برای رفع چالش‌ها و مشکلات اساسی در حوزه محیط زیست کشور مورد تایید قرار گرفت.

دومین جلسه کارگروه ارزیابی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها به ریاست معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و رییس کارگروه با حضور سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.

در ابتدای جلسه رضا انجم شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس به بیان اهمیت و ضرورت پیاده سازی نظام‌مند و اصولی آن در سازمان در سطح ستاد و ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها با هدف ارتقا مدیریت مشارکتی تاکید کرد.

وی افزود: توجه به این موضوع که همفکری و مشارکت در کار‌ها باعث موفقیت در برنامه‌ها و بالا بردن کارایی مجموعه سازمانی و اعتلای محیط زیست کشور خواهد شد، یک اصل اساسی است که با ارایه بذر پیشنهاد‌ها با اولویت رفع چالش‌ها و مشکلات اساسی در حوزه محیط زیست کشور از سوی معاونین تخصصی سازمان و پیگیری دبیرخانه سیاست‌های اصلی این کارگروه را تشکیل می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس تاکید کرد: جهت گیری اقدامات بعدی به منظور بهبود کیفیت محیط زیست و افزایش مشارکت کارکنان و صاحبان ایده و فکر برای حل این موضوعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: از میان ۲۶ پیشنهاد واصله به گروه‌های مذکور ۸ پیشنهاد مورد تایید قرار گرفت و در کارگروه مورد ارزیابی و تصویب نهایی قرار گرفتند که پرداخت پاداش نقدی و غیر نقدی در قالب لوح تقدیر نیز در دستور کار است و مقرر شد اجرایی شدن این مهم با تاکید بیشتر در دستور کار سازمان قرار گیرد و از پیشنهاددهندگان در پورتال سازمان نیز تقدیر و تشکر بعمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار