هزینه تبلیغات تلویزیونی برای نامزد‌های قزوین به یک دهم تقلیل یافت

مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هزینه تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان قزوین با هدف برقراری عدالت در تبلیغات انتخاباتی و پیگیری‌های صورت گرفته این رقم به یک دهم تقلیل یافت.

حامد فتوحی مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: هزینه تبلیغات تلویزیونی برای داوطلبان قزوین یک میلیارد ریال بود که با هدف برقراری عدالت در تبلیغات انتخاباتی و پیگیری‌های صورت گرفته این رقم به یک دهم تقلیل یافت.

فتوحی افزود: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قزوین می‌توانند هم اکنون با پرداخت هزینه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال برنامه‌های خود را در رسانه ملی به سمع و نظر مردم برسانند.

وی اضافه کرد: هزینه تبلیغات در هر حوزه انتخابیه با توجه به میزان پوشش فرستنده، هزینه‌های اجرایی و وسعت حوزه انتخابیه داوطلبان، متفاوت خواهد بود.

فتوحی با اشاره به اینکه عدالت در تبلیغات انتخاباتی داوطلبان و افزایش سطح مشارکت سیاسی مردم از مهمترین اهداف ما در این دوره از انتخابات خواهد بود، تاکید کرد: در حال حاضر بستر این مساله در رسانه ملی برای داوطلبان انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نحو مطلوب فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین به اختصاص سه شبکه تلویزیونی در رسانه ملی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: نحوه اجرای امکانات تبلیغاتی در سامانه انتخاباتی صدا و سیما درج شده است.

فتوحی یادآور شد: ظرفیت رسانه ملی در ایام انتخابات این امکان را فراهم می‌کند که داوطلبان انتخاباتی به تولید محتوایی با موضوعات معرفی سوابق، برنامه‌ها و حامیان خود بپردازد.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه و چهار کرسی در خانه ملت است.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.