کنست به دنبال اخراج نماینده مخالف نسل کشی اسرائیل

پارلمان رژیم صهیونیستی در تلاش است تنها نماینده حامی شکایت آفریقای جنوبی علیه نسل کشی اسرائیل را اخراج کند.

رژیم صهیونیستی اکنون با بزرگترین چالش دوره حیات منحوس ۷۵ ساله خود رو به رو است. از یک سو، اسرای صهیونیست اکنون بیش از یکصد روز است که در غزه به سر می‌برند و ارتش این رژیم توان آزادی آن‌ها را ندارد. از سوی دیگر، جامعه بین المللی، نهاد‌های بشردوستانه و افراد و شخصیت‌های برجسته یک صدا در حال محکوم کردن تل آویو به دلیل جنایت علیه بشریت هستند. شکایت آفریقای جنوبی علیه این رژیم به دلیل نسل کشی در دیوان بین المللی دادگستری حتی طرفدارانی در داخل سرزمین‌های اشغالی دارد که خشم تل آویو را برانگیخته است. 

به گزارش الجزیره، پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست در نظر دارد تنها نماینده این پارلمان را به دلیل حمایت از شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل به دلیل نسل کشی علیه فلسطینیان، اخراج کند. 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز (دوشنبه) گزارش داد کنست بحث و گفت‌وگو بر روی درخواست به منظور اخراج اوفر کاسف، سیاستمدار چپ گرا از اعراب صهیونیست را به دلیل حمایت وی از اتهام نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری را شروع کرده است. 

تاکنون بیش از ۷۰ تن از ۱۲۰ عضو کنست درخواست برای اخراج اوفر کاسف از کنست را امضاء کرده‌اند. 

اوفر کاسف از حزب هدش (مخفف عبری جبهه دموکراتیک صلح و برابری) اسرائیل است که یک ائتلاف سیاسی رادیکال چپ محسوب می‌شود و خود از حزب کمونیست اسرائیل و گروه‌های چپ گرای دیگر تشکیل شده است.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، کنست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار
آخرین اخبار