بستری و درمان رایگان ۱۵ بیماری سخت درمان در مراکز دولتی

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: بستری و درمان ۱۵ بیماری خاص و سخت درمان (صعب‌العلاج) در مراکز و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان  با بیان‌اینکه صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت درمان در آستانه دهه فجر خدمت جدیدی به این بیماران ارائه کرد، گفت:: بیماران دچار سکته مغزی، همودیالیز، هپاتیت سی (c)، متابولیک، تالاسمی، هموفیلی، سرطان، اوتیسم، اسپاینوموسکولار آتروفی (SMA)، مولتیپل اسکلروزیس (MS)، سیستیک فیبروزیس (CF)، هیپرتانسیون ریوی، بال پروانه (EB)، دیالیز صفاقی و مُزمن روانی، در صورت بستری در مراکز درمانی دولتی می‌توانند با مراجعه به کارشناسان بیمه سلامت مستقر در این مراکز، از خدمات رایگان این صندوق بهره‌مند شوند.

محمدحسین صفاری افزود: بیمه‌شدگان برای بهره‌مندی از این حمایت، باید در سامانه‌های بیمه سلامت بعنوان «بیمار سخت درمان» نشاندار شده باشند.

او  ادامه داد:درمان ۱۰۷ بیماری با تاسیس صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت نیز مورد حمایت ویژه قرار گرفته است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس bimehsalamatiranian.ir، درخواست حمایت خود را ثبت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت اصفهان با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن ۸۰ هزار نفر در استان اصفهان در صندوق حمایت از خاص و بیماران خاص و سخت درمان اظهار داشت: چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه درمان این بیماران در ۱۵ ماه گذشته توسط این اداره کل پرداخت شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.