پیشرفت۳۰ درصدی ساخت ۲ مجتمع فرهنگی در غرب استان سمنان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه عملیات احداث ۲ مجتمع فرهنگی و هنری در غرب استان سمنان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: مطالعه و ساخت این ۲ طرح در دولت سیزدهم آغاز شد.

محسن فدایی باش رییس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه ساخت ۲ مجتمع فرهنگی و هنری در شهر‌های آرادان و ایوانکی در دستور کار است، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری ایوانکی در شهرستان گرمسار در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این طرح در یک طبقه شامل سالن آمفی تئاتر، نگارخانه و اتاق‌های اداری است، افزود: این طرح با پیشرفت ۳۰ درصدی در مرحله تکمیل شناژ و ستون قرار دارد و پیش بینی می‌شود سال آینده این طرح به مرحله بهره برداری برسد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی آرادان گفت: طرح مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان نیز در سه طبقه و زمینی به مساحت یکهزار و ۸۰۰ متر مربع شامل سالن آمفی تئاتر، نگارخانه و اتاق‌های اداری در دست احداث است.

وی با اشاره به دیدار هفته‌های اخیر با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: از سوی وزیر برای تخصیص اعتبار به این طرح‌ها جهت تسریع در روند احداث و بهره برداری از این طرح‌ها قول مساعدت داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار