عاملان قدرت‌نمایی در تهران صحنه جرم خود را بازسازی کردند/ تهدید شهروندان با شمشیر و قمه

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان قدرت‌نمایی و تخریب خودرو‌های شهروندان خبر داد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: خودرو‌های مختلف شهروندان به واسطه شرارت عده‌ای از اوباش دچار خسارت شد و با بازسازی صحنه نقش هر کدام از اشرار در این جرم مشخص می‌شود.

سرهنگ سعید راستی در ادامه اظهار کرد: این اشرار به وسیله شمشیر و قمه ساعت ۲ بامداد خودرو‌های شهروندان که در محل پارک شده بود را تخریب کردند؛ خودرو‌های تخریب شده و لیدر اصلی این شرارت به این محل منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پنج متهم در این شرارت و قدرت‌نمایی حضور داشتند، افزود: چهار نفر از این افراد به زندان منتقل شده و مستندات شرارت همه این اراذل به صورت فیلم موجود است؛ آن‌ها خودرو‌های مترددین و حتی خودرو‌های پارک شده را تخریب کردند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه لیدر این باند سوابق عربده‌کشی، چاقوکشی و موضوعات مشابه را از زمان کودکی داشته است، گفت: چهار دستگاه خودروی تخریب شده در صحنه هستند، ولی تعداد دیگری از شهروندان هم به واسطه ترس ایجاد شده صحنه را ترک کرده بودند؛ این موضوع طی چند هفته اخیر رخ داده و قمه‌ها و شمشیر متهمان نیز کشف و ضبط شده است.

وی خطاب به متهمان تأکید کرد: متهمان و اراذل و اوباش شک نداشته باشند که پلیس و قوه قضائیه با یکدلی و همکاری با این افراد بشدت برخورد می‌کند؛ آن‌ها هنگام این قدرت‌نمایی در وهله اول با گلوله پلیس مواجه می‌شوند.

یکی از متهمان خطاب به رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: از بچگی دعوا کردم و حالا ۲۹ سال دارم، ولی هیچ کدام از من و دوستانم سابقه‌دار نیستیم.

این متهم ادامه داد: از چند سال قبل مشکل قبلی با چند نفر داشتیم، آن شب هم تو حال خودمان نبودیم و پنج نفری ساعت ۲ صبح این کار را انجام دادیم؛ خودمان هم خانواده داریم، ولی در حالت عادی نبودیم.

این متهم با اشاره اینکه، چون در حال خودش نبوده و یادش نیست چند خودرو را تخریب کرده است، گفت: دوستانم برای هدایت من آمده بودند، ولی موفق نشدند؛ شرمنده هستم و اشتباه کردم.

امروز عاملان قدرت‌نمایی (با شمشیر و قمه) و تخریب چند دستگاه خودرو شهروندان در جنوب غرب تهران (خیابان مالک‌اشتر تقاطع قصردشت) در حضور ماموران انتظامی در همین محل به بازسازی صحنه جرم پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سردار عزیز می‌دانیم خیلی زحمت میکشی قربانت اما قول دادی چاقو وقمه کشی را تمام کنی کم هم نشده و زیاد هم شده تور خدا کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۷:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
چرا اعدام نمیشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
فقط باید این از خود راضی های وحشی را اعدام کرد /جامعه را از وجود ناپاکشان پاک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
یک بار برای همیشه شر این اشغال ها و موجودات به درد نخور رو بکنید تا کسی جرات نکنه هر غلطی دلش خواست انجام بده، سال 1402 داریم زندگی می‌کنیم ولی انگار اوایل دهه پنجاهه که دوره اربده کشی مد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
ناامنی تو جامعه بیداد میکنه تورو بخدا امنیت رو به کشور برگردونین ...با ترس از خونه خارج میشیم که مبادا مورد حمله ی اوباش قرار بگیریم یا ازمون اخاذی بشه انقدر که بیرون ناامن شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
چاقوکش و قمه کش = داعشی های آینده
آخرین اخبار