انهدام گروهک تروریستی در مرز «جکیگور»/ تله انفجاری پدالی تروریست‌ها کشف شد

فرمانده مرزبانی انتظامی ایران از انهدام یک گروهک تروریستی در درگیری مسلحانه با مرزبانان در منطقه مرزی جکیگور خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه اخیر مرزبانان با گروهک تروریستی در منطقه مرزی جکیگور، با هوشیاری رزمندگان مرزبانی یک نفر از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر مجروح و از محل درگیری متواری شدند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان پس از جست و جو و تداوم کاوش منطقه برای شناسایی این ۲ نفر مجروح، جسد یک نفر از اعضای گروهک تروریستی به همراه ۳ قبضه نارنجک دستی، ۳ قبضه نارنجک ۴۰ میلی متری و یک جلیقه انتحاری در لا به لای نیزار‌های اطراف محل درگیری کشف شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر این گروهک قصد داشت به منظور اقدامات خرابکارنه با به همراه داشتن مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و فیتیله‌های انفجاری و لوله‌ای، نارنجک دستی، تله انفجاری پدالی، مواد منفجره و یک قبضه آرپی جی وارد کشور شود، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان هنگ مرزی جکیگور و سایر عوامل نیرو‌های مسلح در منطقه در درگیری مسلحانه، تبادل آتش سنگین و مقابله جانانه از ورود آن‌ها به کشور ممانعت به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
همه شون نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
خداقوت برادران ایرانی مرزبان
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۰:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
خداقوت درود برشمادلاوران ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
خدا انشاالله حافظ شما ومرزهای ما باشه حقوق ۵۰ میلیونی رو باید به شما بدن نه به دیگران آنها در جای گرم ونرم بدون خطر کار می‌کنند شماها رزمندگان اسلام جانتون رو کف دستتون گرفتین این حقوق فعلی که بهتون میدن برای آن ۵۰ میلیونی هاست بگیرن وحق شما رو ازشون بگیرن به شما بدن از دولت محترم می‌خواهیم اگر عدالته این حقوقهای ۴۰ ۵۰ میلیونی رو به رزمندگان اسلام در سراسر مرزهای ایران ودر حال جنگ با کفار واسرائیل غاصب هستن بدن اینو میگن اسلام اینو میگن عدالت خوب به ما هم ۵۰ میلیون بدین در جای گرم ونرم کار می‌کنیم یک روز این کسانی رو که ۵۰ میلیون حقوق میگیرن رو تو مرزها صبح تا شب برا تمرین ببرین ببینید تحمل دارن صحبت کردن پشت تریبون وداخل مجلس وزارتخانه و۵۰ میلیون مفت میگیرن برن لبنان برن غزه برن یمن برن سوریه برن مرزها هر وقت جنگیدن ۱۰ میلیون گرفتن مردن آزمایش کنید آنها رو خواهشا.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
دست مریزاد
با پهپاد و موشک پودرشان کنید
هزاران درود و آفرین بر مرزبانان و نیروهای امنیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
افرین و خدا قوت.... این حیون های پست باید به هر طریقی نابودشوند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
پاکستان باید عذرخواهی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
به جای استفاده از نیروی انسانی از پهپاد با دوربین های پیشرفته استفاده کنید . البته اگه میفهمید. درست مثل اسراییل که اینجوری از مرزش مراقبت می‌کنه . با این روش هم مناطق بزرگی رو در تیررس دارید هم مختصات دقیق رو . به امید تفکر و تعقل
Iran (Islamic Republic of)
محنبی افساری
۱۶:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
خدا قوت برادران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
حداقل اصول اختفا رو رعایت کنید
آخرین اخبار