طرح امنیت غذایی کودکان در چابهار اجرایی شد

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: طرح امنیت غذایی برای کودکان ۶ تا ۵۹ ماه از طرح‌های راهبردی دولت سیزدهم است که با همکاری وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت در سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و در این شهرستان نیز اجرایی شد.

اسلام زهروزهی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: در این طرح، به ازای هر کودک مشمول در دهک‌های یک تا پنج، ۱۰ میلیون ریال و برای دهک ۶ و هفت، ۶ میلیون ریال به مبلغ کالابرگ الکترونیک‌شان افزوده شده است و اگر خانواده‌ای ۲ یا چند فرزند داشته باشد، به تمامی آن‌ها این مبلغ اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته در طرح امنیت غذایی کودکان به حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود و این حمایت بصورت بلاعوض بوده و نیاز به پرداخت هیچ وجهی برای استفاده از این اعتبار نیست.

سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی چابهار تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به خانوار‌های مشمول از طریق پیامک با سرشماره V.refah انجام می‌شود، بنابراین افرادی که پیامک را دریافت نکردند، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و یا اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار