چمران: واردات انبوه اتوبوس تا پایان سال نداریم

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه چند اتوبوس به عنوان نمونه تا پایان سال وارد می‌شود، گفت: واردات انبوه امسال نداریم و قرار است در سفر شهردار به چین تفاهم نامه اتوبوس‌ها به قرارداد تبدیل شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران، گفت: سقف بودجه سال آینده شهرداری تهران مشخص شده و در صحن اعلام می‌کنیم.

وی به سفر شهردار تهران به چین اشاره کرد و گفت: دفعه پیش قرارداد واگن‌ها نهایی شد این بار هم قرار است قرارداد اتوبوس‌ها نهایی شود.

چمران در خصوص نحوه واگذاری تاکسی‌های برقی، گفت: این تاکسی‌ها توسط وزارت صمت وارد شده است، قرار است شرکتی ایجاد و رانندگان در آن سهام داشته باشند تا بتوانند کار را به درستی پیش ببرند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه موتور سیکلت در شهر آفتاب، گفت: ۹ بهمن افتتاح رسمی است و از ۱۰ بهمن بازدید آغاز می‌شود.

چمران در خصوص تذکرات اعضای شورا و پاسخگویی شهرداری، گفت: شهردار تهران پاسخ کتبی می‌دهد و قرار نیست مدیران به صحن بیاید اگر اینطور باشد که آن‌ها همیشه باید در صحن باشند.

وی در خصوص واردات اتوبوس تا پایان سال، گفت: امسال انبوه اتوبوس‌ها وارد نمی‌شود بلکه چند مورد نمونه است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص واکنش یکی از مدیران شهرداری به تذکر عضو شورا، گفت: در این زمینه کتباً جواب دادیم؛ این بگو مگو‌های بچه دبستانی‌ها مورد پسند نیست و به صلاح هم نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار