گزارش قوه قضاییه از تخلف جدید یک چهره مشهور اقتصادی

قوه قضاییه اعلام کرد که ۶۴ ویلای غیرمجاز که در زمین‌های چندین هکتاری جنگل‌های جلگه‌ای نوشهر در حال ساخت بودند، تخریب شدند.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، چندی است که دستگاه قضایی به منظور صیانت از حقوق عامه و محیط زیست کشور فعالیت‌هایی دامنه‌دار را در جنگل‌های شمال کشور آغاز کرده و در همین راستا از صبح امروز شنبه هفتم بهمن یکی از مهم‌ترین اقدامات صیانتی در منطقه‌ای در شهرستان نوشهر شروع شد که زنگ خطر را برای سوءاستفاده‌گران از محیط زیست و زمین‌های جنگلی و جلگه‌ای به صدا درآورده است.

براساس این گزارش، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حدود هزار زمین جلگه‌ای با وسعت چندین هکتاری در جنگل‌های شمال کشور و با شرط تغییر نکردن کاربری به افراد واگذار می‌شود، اما متاسفانه برخی از این زمین‌های جلگه‌ای با مساحت چندین هکتار در سال‌های گذشته مورد سوءاستفاده بعضی سودجویان قرار گرفته است و در یکی از این قطعات هکتاری جلگه‌ای، یک چهره مشهور اقتصادی با تغییر کاربری غیرمجاز، ساخت و ساز‌هایی را شروع کرده بود؛ به همین منظور و در راستای تعریف ماموریت بسیار مهم در قوه قضاییه برای صیانت از حقوق عامه، از چندی پیش رصد وضعیت اراضی موصوف در دستور کار قرار می‌گیرد.

در یکی از موارد بررسی شده، مشخص می‌شود فرزندان چهره مشهور اقتصادی که سابقه محکومیت هم دارد، یکی از زمین‌های جلگه‌ای چندین هکتاری را در سال ۱۴۰۰ با تغییر کاربری برای ساخت و ساز آماده کرده اند و از چندی پیش نیز ساخت و ساز در این زمین‌ها شروع شده است.

با تشکیل پرونده قضایی مشخص می‌شود برخی افراد و نهاد‌ها در دادن مجوز غیرقانونی به این گروه همکاری کرده و کار را برای ساخت و ساز غیرمجاز در این پهنه وسیع تسهیل کرده‌اند.

در ادامه و برای جلوگیری از سوءاستفاده صورت گرفته برای همه افراد و نهاد‌های متخلف در این طرح، پرونده قضایی تشکیل شد و رسیدگی به آن در دست بررسی قرار دارد.

ویلا‌هایی با ارزش پیش فروش هرکدام ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان

یکی از موارد بسیار قابل تامل و مهم در این پرونده ارزش ویلا‌های نیمه ساخته بود که نشان از وجود یک فساد بسیار گسترده و مهم در این خطه از جنگل‌های شمال کشور دارد.

با ورود مقام قضایی به پرونده و انجام تحقیقات مشخص می‌شود برای ۶۴ ویلای غیرقانونی در حال ساخت مبلغی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان پیش خرید در نظر گرفته شده و معامله انجام شده است.

در همین راستا امروز (شنبه هفتم بهمن) با حضور مقامات عالی قضایی از جمله قاضی سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه و خرم آبادی مشاور قضایی رئیس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری مازندران در جهت حفظ کاربری اراضی کشاورزی عملیات قلع و قمع ۶۴ ویلای غیرمجاز در شهرستان نوشهر آغاز شد.

رسیدگی به وضعیت هزار قطعه زمین‌های هکتاری جلگه‌ای در مازندران

براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، رسیدگی به وضعیت هزار قطعه زمین‌های هکتاری جلگه‌ای در مازندران به صورت یک به یک شروع شده و در صورت تخلف همگی تخریب خواهند شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در همین راستا و با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی از قلع و قمع ۶۴ ویلا که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای ملکار شهرستان نوشهر در حال احداث بود، خبر داد و گفت: این ۶۴ واحد ویلای غیرمجاز، به صورت غیرقانونی در یکی از قطعات موسوم به ۱۰ هکتاری اراضی جنگلی و جلگه‌ای شهرستان نوشهر در حال احداث بود که با ورود دستگاه قضایی و با صرف هزینه از سوی فرد متخلف، نسبت به قلع و قمع، تخریب و جمع آوری همه مستحدثات این بنا‌های غیرمجاز اقدام شده و با اجرای کامل حکم طی روز‌های آتی، زمین‌ها به حالت سابق باز خواهد گشت.

وی تصریح کرد: شایسته است افرادی که تاکنون بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی اقدام به تغییر کاربری در اراضی جنگلی، جلگه ای، کشاورزی و منابع طبیعی و ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در استان مازندران کرده‌اند، نسبت به قلع و قمع، تخریب و جمع آوری مستحدثات اقدام کنند که در غیر این صورت دستگاه قضایی در راستای راهبرد اساسی خود مبنی بر مبارزه با هرگونه جرم و فساد، با سرعت و قاطعیت، اقدام قانونی را لحاظ خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری یادآور شد: در خصوص موضوع امروز نیز پرونده‌ای در مرکز استان تشکیل و در این راستا تعدادی از افراد دستگیر و تحقیقات لازم از آن‌ها به عمل آمده است که نتیجه رسیدگی به پرونده، متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: هموطنان گرامی حتما پیش از خریداری املاک و یا آغاز عملیات ساخت و ساز، نسبت به دریافت استعلام‌های لازم از مراجع مربوطه اقدام و ضوابط و مقررات ساخت و ساز را به صورت دقیق رعایت کنند تا با مشکل و خسارت مواجه نشوند.

اکبری با بیان این مطلب که باید از مواهب الهی سرشار استان مازندران حفاظت و حراست شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون رعایت ضوابط و مقررات قانونی با تغییر کاربری اراضی مبادرت به ساخت و ساز غیرمجاز نموده و موجب ورود آسیب به منابع طبیعی و جنگل شدند که دستگاه قضایی با این افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

بررسی مورد به مورد زمین‌های جنگلی و جلگه‌ای

این گزارش حاکی است؛ اقدام دستگاه قضایی که از گذشته آغاز شده و امروز در مورد یکی از زمین‌ها به نتیجه رسیده است ادامه دار بوده و زنگ خطری برای دیگر افرادی است که احیانا با تغییر کاربری غیرمجاز این زمین‌ها در صدد سواستفاده از محیط زیست کشور هستند.

بررسی مورد به مورد زمین‌های واگذار شده آغاز شده است و نتیجه بررسی دستگاه قضایی در این زمینه به اطلاع عموم خواهد رسید.

برچسب ها: قوه قضاییه ، تخریب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
رضا
۰۹:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
برای مدیرکل محیط زیست ، شهرداری محل ، مدیر کل جهاد استان ، استاندار و فرماندار استان که در جریان ساخت کمک کرده و یا حداقل سکوت کرده اند چه حکمی صادر شده است؟
همه اینها بازی است.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۰:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
شما که آبروی این چهره ی مشهور متخلف اینقددددر براتون مهمه که حاضر به افشای نامشون هم نیستید چطور میخواید باهاشون برخورد کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
اعدامش کنید چون طبیعت نسلهای بعدی رو نابود کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
هنگام ساخت چرا کنترل ندارید چرا محیط بانها خواب بودن شهرداری بی خیال
Iran (Islamic Republic of)
یکی از همین مردم
۲۲:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
همیشه آبروی افراد مختلس و خلافکار را حفظ کردید....آفرین ..تو جنگلهای رامسر آنقدر ساخته شده و در حال ساخت هست که از دور مشخص است.آیا استاندار و شهردار و شورای شهر ندیدند...چرا امام جمعه گزارش خلاف نداده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
به اشد مجازات برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
باسلام کسانیکه ازگفتن نام اینها خودداری میکنن درگناه انهاشریکند وباآنهاهمکاری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
با تشکر از قوه قضاییه و دست اندر کاران محترم جمهوری اسلامی یه انتقاد دارم چرا اسم شخصی که این کارو کرده و خلاف قانون عمل کردن رو نمیارین این به نظر من نقطه ضعفه بگید کیه تا همه بدونن و این که اسمش نمیگن ضربه هست به کل نظام اسلامی و مردم هم میگن دست همشون تو یه کاسه هست بالاخره فساد کمش هم زیاده تو نظام اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی آزاده
۱۷:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
آن وقت برای ما افراد ساده می گویند خواستی ملکی را بخری ابتدا استعلامات لازم را بگیر که متضرر نشوی ، بفرما این هم استعلامات لازم ، وقتی چند نفر از چند دستگاه فاسد باشند جواب این استعلامات را هم درست می کنند ، تنها را اعدام افراد فاسد است تا بلکه کمی کمتر شود این فسادها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اینقدر فساد و دزدی هست که مردم به فلاکت افتادن سلام به دلار ۶۰ تومنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
موقع ساخت شما کجا هستین؟!
تو یک روز که ساخته نشدن
Iran (Islamic Republic of)
مقصودلو
۱۲:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اینکه خلاف کردن یک طرف
اما اونهابی که پول مازادشون بابت خرید فقط ویلای شمالشون 100 میلیارد تومنه و تخریب شد رفت هوا
اونها کیا هستن؟
داداش مطلب انحرافی داره.
این شازده ها از کجا این پول رو آوردن.
اصلا با این وضع اقتصادی هر کسی بیش از 3 میلیارد کل سرمایه و داراییش هست باید جواب بده از کجا و با چه روشی این پول رو در آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
برای کمتر شدن این فسادها باید در این پرونده حداقل ۱۰ نفر اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
ان افراد اسم ندارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
مقصودلو
۰۷:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اول اینکه اگر استعلام بگیریند هم تاثیر نداره چون طرف پول خرج کرده و یک مشت مفسد هم مجوز دادن.
دوم اینکه اگر حکم اعدام برای چنین افرادی اجرا بشه قطعا حتی یک نفر هم تخلف نخواهد کرد.
هم رشوه دهنده و هم رشوه گیرنده اعدام شوند.
جامعه فاسد کنونی فقط با اعدام مسولین متخلفین
آباد خواهد شد.
تا زمانیکه ترس از اعلام اسامی و مجازات بزرگان دارید اعتماد مردم به نظام کمتر و فساد مسولین بیشتر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
افرادی که ساخت و تغییر کاربری انجام میدهندمجرم هستند اما مسئولی که در اون منطقه اجازه می‌دهد چندین مورد ساخت و ساز باشد چی؟ این همه مصالح ساختمانی و مخارج و نارضایتی بردوش جامعه است هی هی واویلا یعنی یهو بیدارمیشوید و گوش می پیچونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
این چه دیگه چه جور خبر اعلان کردنیه!قبلنا می گفتید تا اثبات جرم نمی توانیم اسم طرف رو بگیم ولی الان که طرف علاوه باثبات جرم، محکوم هم شده و قوه قضائیه هم حکم به تخریب ویلا داده باز اسمشو نمی گید!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اسمشو بگید بهتره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اين جا کشاوز مقصر هست که زمین کشاورزی را می‌فروشد طرف دار ندار داده زمین جهاد کشاورزی در برابر کشاورزی که زمین ملت بهش دادن کشاورزی کنه نباید بفروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خیلی خوبه که اسم متخلفین رو نمیگن. حرمت دزدها رو نگه می‌دارند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا تخریب میکنید مصادره کنید دیگه برای تخریب هم هزینه میکنید در ضمن دیگه ساختمان ساخته مصادره کن بده به فقرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
طبیعت برای ایندگان هست جمعیت 85 ملیون بخوان تو جنگل ویلا داشته باشن 85 میلیون درخت باید قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا اسمش نمیگین؟
همین تخلفات باعث نارضایتی و ریخته شدن خون جوانان مملکت کف خیابان میشه؟باید قانون پیشگیرانه تر باشه نه اینکه نشه حتی اسم طرف بیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا اسم این چهره مشهور اقتصادی رو اعلام نمی کنید؟ چرا اعتماد مردم رو بهشون برنمیگردونید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خدایا پناه برخودت اینا از مرگ ومردن وخدانمی ترسند حق ناس ورشوه ۸۰ ملیاردو۱۰۰ ملیاردچطورمی تونید جواب بچه بی کفش ونون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
بعد ایشون اسم ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
ازاول. کار نزارید بسازن بعد خسارت میلیاردی میزنید کی جوابگو است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
صادق اسداالهی
۲۲:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
تا وقتی ما پنهان‌کاری داشته باشیم نه تنها کشور درست نخواهد شد بلکه همین انقلاب هم بدست همین آقازاده‌ها آب خاهد شد چرا نباید کسانی که خیانت می‌کنند در مصونیت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چقدر تو مملکت دزد زیاد شده ،از بس که قانون مزخرف داريم که دستای دزدارو باز گذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۲:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی اسمی از متخلف برده نمیشه باید به مردم حق داد که هر فکری بکنند و این تخلف را به دولت ارتباط بدن ، چرا که همچین تخلفی با این وسعت کار هر کسی نیست و اینطوری میشه ک مردم به مسولیت بدبین میشن ،
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خوب مال... ابر بدهکار بانکی وفرزندانشان بوده همه پولها رو خوردن وبردن از حلقومشان در بیارید خدا نشناسه آخه این همه پول ومال حرام رو کجا میخوان ببرن چیکار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
انشاا....باتداوم امر جلوزمین خوار گرفته شده واعتماد برجامعه حاکم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
درود بر قوه قضلگائیه ،خوب کردی تخریب کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
درود بر شما ولی باید اون کسانی که در تغییر کاربری نقش داشته اند هم مجازات بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
کدوم چهره مشهور اقتصادی ؟؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
اسامی رو هم اعلام کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
فسادی و دزدی و خلافی به این بزرگی؟؟؟!!!
۶۴ دستگاه ویلای ۱۰۰ میلیاردی میشه چقدر؟؟!!!
من خودم بچه روستاهای شمالم و بازنشسته فرهنگی هم هستم ولی بما اجازه نمیدن در محوطه پدری خودمون در روستا یک سرپناه ساده بسازیم !!!!

فرزند یکی از مسئولین مشهور !؟؟

ادمیکه فرزندش این خلاف بزرگ را میکنه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
پول مردم بود که نابود شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
باید افرادی که مجوز ساخت دادن وهمکاری کردن انها را به شدت مجازات کرد مجرم اصلی انها هستن که با گرفتن رشوه مجوز دادن وباعث حیف ومیل سرمایه های کشور شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا اسمشو نمیکنید پس؟!!!!!! پس شهامتتون کو؟!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
ضمن تشکر از دستگاه محترم قضا، خواهشمندیم که به وضعیت جنگل بابل هم رسیدگی فوری شود، چراکه جنگل نشینان درکمال نامردی، درختان جنگلی رو خشک کرده و بجایشان درختان گوحه سبز ویا پرتقال کاشته و دور آنها رو سیم خارداز کشیده و تقریبا قسمت عمده جنگل بابل رو متصرف گردیده اند، خواهشا اقدام فرمایید.ضمنا مردم به حریم رودخانه سجادرود بابل هم رحم نکردند و رودخانه بعرض ۱۵۰متری رو تبدیل بعرض ۲۵متری کرده اند،مثلا در روستای ولوکلا و مرزناک بابل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اون چهره متخلف اسم کوجکش مشهوره یا یا نام خانوادگیش؟! وقتی جرم اثبات شده چرا اسمشان را دکر نمیکنید؟ چنین آدنهایی اگر آبرو داشته باشند که دستشان اینطور حریصانه به مال مردم دراز نمیشود!. در مبارزه با فساد قاطعانه باید شریک شوید و اسم و چهره متخلف را رسانه ای بفرمائید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
44سال ازانقلاب میگذرد هنوز شفاف اعلام نمیکنند؟ همش یکی از فلان؟ فرزند فلان؟ اگراین جهره فاسداقتصادی نظام حکم قضایی وتخریب مال واموالش را دادیددیگرچرالاپوشانی میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا نام این فرد متخلف را نمی نویسید که مردم هم بدانند او کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خوب اسم هاشون رو منتشر کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
مثلا بفرمایید ح ی بالای دزدشون و پ ی پسر بزرگش و ج ی پسر کوچک دزدش !!!
یه وقت اسامی رو نگین آبروشون بره !!!
آخه خودی ا ند !¡ خودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اولأ چرا زمین های جنگلی را فروخته اند؟!!!
چه جلگه ای چه غیر جلگه ای!!!
اگر هم به فروش رفته!!! چرا به مستکبران؟!!!!!
آیا مستضعفین،،، لیاقت ویلا نشینی ندارند؟!!!!!
در نهایت هر کس که این تخلف را کرده و منابع طبیعی را فروخته!!! محاکمه و مجازات کنید.
خریدار هم آگاهانه این تخلف را کرده است!
مقصر اصلی مسئولین نظام هستند که سرشون به کار خودشونه...!!!!!!!!!!
نه مردم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انقلاب به نام اسلام و محرومین...
به کام غیر مسلمان و مجرمین...!!!
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام باشگاه خبرنگاران من یه سوژه دارم لطفاً شماره روابط عمومی را بفرمایید تا با شما درمیان بذارم سوژه خوببه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اسمشو بگید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا فرد متخلف رو به مردم معرفی نمی کنید!؟ واقعا که شرم آوره، شما از معرفی این شخص به مردم وحشت دارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
دیگه تموم شد وقتی مماشات می‌کردید باید بگید کی بود
Germany
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
باید مالکیت کسانی که زمین کشاورزی رو به ویلایی و باغ تبدیل می کنند گرفته شه مصادره بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
کاملأ درست فرمودید.
اگر برخورد قانون،،، بازدارنده باشه، از این غلط ها نمی‌کنند.
قانون بازدارنده نیست یا مجری قانون ‌‌؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
باغ مشکل ندارد به شرطی که حصار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
حتما ب حرف شما گوش می دهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چقدر میترسن که حتی اسم نمیبرن?
United States of America
غلامحسین
۱۸:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
بااحترام متاسفانه عده ای بانفوذ در ادارات دولتی زمین های کشاورزی را تغییر کاربری داده وباخرید کارمندان وپیشنهادهای آنچنانی باعث تغییر کاربری زمینهای کشاورزی میشوند که بایستی قوه محترم قضاییه نسبت به تخریب ویلا سازی اقدام سریع نماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
مرزمراتع جنگلی که با روستا های مازندران و گیلان وجود دارد بار ها و باره و بصورت پیوسته توسط همان مردم هم از چوب درختان جنگل ذغال دزست میکنند و هم به کچلی آن با قطع درحتان تسریع میبخشند و سیم خاردار های منابع طبیعی را خراب و پیشروی در زمین ها میکنند و تذکر هم میدهیم میگویند بروید خاوری و زنجانی را بکیرید و اعدام کنید اونها خوردند ما نخوریم ؟ این حرف بین همه متحاوزین و تغییر کاربری های زمینهای شمال رایج است کدام کشور لست که منطقه حاصل خیز و مستعد پرورش کشاورزی را تبدیل به خانه های ویلایی و تفرجی میکند؟! با رشوه همه کار میکنند این مشکل با تخریب حل نمیشه فقط اعدام در حضور عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
حالا با تخریب این ویلاها تغییر کاربری جنگل جبران میشه؟ یا آشغال دونی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۸:۲۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا از اول جلوس رو نمیگیرید و اون مامورتون که چساش رو روی این کار بسته تنلبه نمبکنید با این کارتون فقط سرمایه رو نابود میکنید و دوم اینکه این ساختمان رو خراب کردید جاش هیچ چیزی سبز نمیشه . پس معلوم میشه دولت دنبال غصب و تصاحب اراضیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
بجای اینکار باید از مالیات سالانه مثلا ۵درصد ارزش ملک از تمام املاک کشور بگیرند و بین همه برابر تقسیم کنند،به این شکل کسی که املاکش در حد متوسط باشد همانقدر که میدهد پس میگیرد ولی به نفع فقیر و به ضرر کسانی میشود که املاک زیادی را تصاحب کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۰۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خواهش میکنیم دستگاه قضا یه برخورد قاطعانه انجام بده چرا این همه دزد و سارق و خفت گیر ریختن تو این جامعه تو آپارتمان خفت گیری می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اسم این چهره مشهور هم میدادید یا حداقل از کار بیکارش میکردید جنگلها را دارند نابود میکنند دلشون خوش هست میلیاردها درخت میکارند شما جلوی نابوری درختان را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
نوشدارو بعد از مرگ سهراب !
بیچاره مام میهن ، بیچاره نسل آینده
نتیجه رسیدگی به پرونده، متعاقباً به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. تا دوسداران وطن از شنیدن آن خوب جزقاله شوند
تخریب ویلا ها چاره مافات نیست باید مناطق نام برده توسط متخلفان به شکل اول برگردانده شود و علاوه بر تخریب و باز سازی طبیعت ، چنان جریمه ای گرفته شود که تا ده ها نسل کسی چنین جسارتی نداشته باشد ، اساسا چرا باید مواهب الهی به افرادی متخلف داده شود؟
ما که از جنگل و دریای شمال فقط اسم و تصاویرش نصیبمان شد ! همان تصاویر را ویران نکنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا اسم این چهره مشهور اقتصادی اعلام نمیکنید در ضمن نوش‌دارو بعد مرگ سهراب فایده نداره چون طبیعت تخریب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
آیا کسانیکه مجوز ساخت میدهند و کسانیکه با ساخت غیرمجاز و سپس تخریب پول بیت المال را هدر میدهند مدیون نیستند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اگه راست میگفتین اسم‌اون طرفو‌میگفتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
شامل مدیران حکومتی ووصل به آنها می‌شود خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اسم چهره اقتصادی چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
به غیر از مسولان و مدیران کی جرات می‌کنه زمین خواری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی ساختند ... هدر رفت منابع مالی همین مملکت و دوم انباشت نخاله در طبیعت .... میتوانید اعدام کنید عبرت دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
شماها یا مریضید یا خودتان هم مشکل دارید. می ایستید طرف تخریب هایش را که کرد. درختان قطع شدند و.... . یه عده دیگه رو هم خراب کرد بعد یهو بیدار می شین.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
لابد اسم این چهره مشهور اقتصادی هم میم لام کاف نون می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اکبر طبری
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۶:۴۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی نام خلاف کار گفته نمیشه این اخبار هیچ ارزشی نداره در واقع حمایت از خلاف کار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
هردوسال یکبار نزدیک انتخابات ازین شوهای عوام پسند که مثلا با فساد مبارزه میشود اجرا میشود ولی همه شأن بعد از انتخابات به دست فراموشی سپرده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
سری هم به جهرم بزنید اما خدایش مال فلان مسول و فلان رئس را هم تخریب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا اراضی ملی و منابع طبیعی واقع در سرخه حصار و درست پشت ساختمان حفاظت از محیط زیست را از دست زمین خواران و متجاوزان به اراضی ملی و منابع طبیعی نجات نمی دهید و این هار تخریب نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
اسم طرفو چرا نمیارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
بزرگترین مشکل مدیران وبعضاً شهردارها که تن به تخلف میدهند ترس از آقازاده های متخلف است که فکرمیکنن این ها پسران خدایان برروی زمین هستن درصورتیکه همشون مفسدفی الارض هستن..جالبتر اینکه اینها حتی توان تربیت کردن پسران فاسدخودرا ندارن اونوقت برای تربیت وحجاب فرزندان مردم نسخه میپیچن..!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا باید ساخته بشوند وبعد خراب نباید از اول ساخته بشوند والا مردم عادی حسرت یک متر زمین دارند اونوقت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
هر دم از این باغ بری می رسد.یاشارسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چندتا از این مفسدین را در نماز جمعه اعدام کنید تا حداقل مردم ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
جهانگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
باید جلو این کارها راقبل ترها می گرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خوب کردید دمتون گرم که تخریب کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
لطفا این چهره مشهور و فرزندان مفسدشون و مسوولانی که با همدستی اونها فساد گسترده شده رو معرفی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
باید روزی ده اختلاس کننده گرفته شود ومعرفی شود این اعتماد ایجاد خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
متاسفم به یه عده خاص بچه های بالا ویلا مفته میدید عوضش در پول گرفتن از قشر متوسط دریق نمکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری فاسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
عجب
مثلا بهمن موتور و کرمان موتور کلی پول اضافی از مردم میگیرند دوسال بعد نزدیک انتخابلت آقایون تشریف میارن شو و نمایش برن
الان هم احتمالا ربطی به انتخابات که نداره ؟
قبلش کجا بودین شمال است وسط کویر لوت نیست که ندیده باشین
میزارن قشنگ تر بزنن تو جنگل بعد ورود کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
جرم انگاری اخلال گسترده در نظام اقتصادی کشور به عنوان مصداقی از افساد فی الأرض در ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392, آمده است. آقا زاده ها بلای جان ایران
هیهات منا الذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
این فرزندان درست عبرت بگیرند وقتی پدرتون لقمه نجس داده بخورین شما هم لقمه نجس ندین فرزندان بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
که چی الان برا قوه قضائیه دست بزنیم ؟ انباری ۵ متری نیست که ندیده باشین
موقع شروع کجا بودین ؟
دیگه دوره اینجور شو ها و نمایشها گذشته است و مردم از راهها و روشهای شما عبور کردند
الان سوال مردم قبل احداث کجا بودین نه اینکه بسازن بعد بیاد نقش عادل رو بازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
خب اسم اون فرد مشهور اقتصادی رو بگین. اگه یه فرد عادی بود که تا الان اسم جد و آبادش دراورده بودین و نوشته بودین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
یعنی قبلا هیچ قانون بازدارنده وجود نداشته که جلو اینها رو بگیره واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا درست حسابی اسمشونو نمیگید که بدونیم کی هستن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
ای خدا
آخرین اخبار