آموزش مهارت امدادی به طلاب و خانواده آنان در دستور کار قرار گرفت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه آموزش مهارت امدادی به طلاب و خانواده آنان در جمعیت هلال احمر خبر داد.

حجت الاسلام‌والمسلمین بختی با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت طلاب در جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: پیرو تفاهم نامه جمعیت هلال احمر، حوزه نمایندگی ولی فقیه و مرکز خدمات حوزه علمیه قم جمعیت هلال احمر ارائه آموزش مهارت امدادی به طلاب و خانواده آنان در دستور کار خود قرار داد.

به گفته وی در همین راستا نشست توجیهی با حضور معاون فرهنگی امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی، ولی فقیه، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و مقامات استانی و ستادی جمعیت هلال احمر و همچنین مسئولان مرکز خدمات حوزه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین بختی اجرای این طرح آموزشی را پیرو تاکیدات و دستورات رئیس جمعیت هلال احمر و نماینده رهبر معظم انقلاب در این سازمان مردم‌نهاد دانست و افزود: این طرح آموزشی در مرحله غیر حضوری و حضوری اجرایی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزایش مشارکت طلاب در جمعیت هلال‌احمر از جمله برنامه‌های این دفتر برشمرد و اجرای این طرح آموزشی در راستای همین طرح عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار