فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا یکشنبه

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا یکشنبه در استان اصفهان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: این سامانه در مناطق غرب و جنوبی با بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید و در برخی مناطق به صورت بارش پراکنده فعال خواهد بود.

لیلا امینی افزود: فعالیت ناپایدار جوی روز گذشته در استان بیشتر به صورت مه آلودگی، کاهش دید و بارش باران و در مناطق غربی، جنوبی و سردسیر به شکل بارش برف و گاهی وزش تندباد لحظه‌ای همراه بود و در شهر‌هایی مانند سمیرم و بویین میاندشت نیز برف بارید.


وی گفت: بیشینه دمای هوا  در برخی مناطق استان اصفهان چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.


کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به هشدار سطح نارنجی برای مناطق غربی و جنوبی استان، افزود: بر این اساس در مناطقی مانند فریدونشهر، بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن، گلپایگان، دهاقان و شاهین شهر و میمه احتمال مخاطره‌هایی مانند لغزندگی و یخبندان جاده ها، کولاک برف و اختلال در تردد شهری و روستایی تا یکشنبه آینده وجود دارد.


امینی هوای اصفهان امروز نیمه ابری، همرا با بارش پراکنده در صبح و مه آلود، در مناطق غربی و جنوبی بارش باران و برف و از اواسط روز گاهی وزش تندباد لحظه‌ای و برای یکشنبه، نیمه ابری، اوایل روز احتمال بارش پراکنده و صبح مه آلود و گاهی وزش تندباد لحظه‌ای از اواسط روز پیش بینی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار