نقش موثر آموزش در ارتقای سطح سلامت نظام اداری

مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدیران و کارکنان باید در هرسازمانی با آگاهی، رعایت تمام قوانین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری از سوی عبدالرحمان آقایی نماینده وزیر و مسئول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه و با حضور مدیران و کارکنان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل پست، مدیریت شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیریت امور شعب پست بانک و اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی در استان یزد برگزار شد.

او در این دوره آموزشی، ضمن ارائه آیین نامه‌های رسیدگی به تخلفات اداری و قوانین مرتبط، آگاهی مدیران و کارکنان از قوانین موجود را در راستای کاهش تخلفات اداری ضروری دانست.

آقایی، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی، فراهم آوردن زمینه آشنائی کارکنان با قوانین، آئین نامه‌ها و دستورالعمل رسیدگی به تخلفات اداری و درنهایت ارتقای سلامت اداری و کاهش تخلفات است، افزود: مدیران و کارکنان باید نسبت به وظایف و قوانین حاکم بر آن در هر پست سازمانی که باشند آگاهی داشته و رعایت تمام قوانین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد نیز ضمن تاکید بر اهمیت آموزش کارکنان گفت: کارمندان دستگاه‌های اجرائی موظف هستند که وظایف خود را با دقت، سرعت، صداقت، امانتداری، گشاده رویی، انصاف و تبعیت از قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی دستگاه مربوطه انجام دهند.

در این دوره آموزشی بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اداره کل پست، مدیریت ارتباطات زیرساخت و مدیریت شعب پست بانک استان یزد حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.