داوطلبان شانا قزوین برای یک حوزه انتخابیه معرفی شدند

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) استان قزوین گفت: چهار نامزد منتخب این شورا برای شرکت در انتخابات در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز معرفی شدند. 

رضا سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) استان قزوین گفت: اسامی چهار نامزد منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ترتیب شامل لطف الله سیاهکلی، فاطمه محمد بیگی، سالار ولایتمدار و حسین رحمانی مهر است که برای تایید نهایی به شورای مرکزی حزب ارسال شدند.

وی اضافه کرد: معرفی گزینه‌های منتخب در حوزه‌های انتخابیه براساس برنامه ریزی انجام شده، ۲ برابر ظرفیت بوده تا در نهایت برای هر حوزه به میزان کرسی تعیین شده چهره نامزد نهایی تعیین شود.

سبحانی فر با بیان اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قزوین در تلاش است تا برای حوزه‌های انتخابیه بویین زهرا و تاکستان نیز داوطلبان انتخابی خود را اعلام کند، تصریح کرد: پس از تایید نهایی، این شورا اطلاع رسانی لازم را به عمل می‌آورد.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات مجلس و تشکیل یک خانه ملت قوی با داشتن نماینده‌های کارآمد، متدین و متعهد می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات کشور را برطرف سازد.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی (شانا) استان قزوین اضافه کرد: امسال با توجه به ورود چهره‌های مختلف سیاسی و همچنین بانوان، انتخابات پرشوری خواهیم داشت که امیدوارم مردم همواره با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای مثل همیشه حماسه ساز باشند.

از مجموع ۳۰۲ داوطلب انتخابات مجلس، افراد تایید صلایت استان قزوین از سوی هیات نظارت به ۲۳۴ نفر رسیده است.

استان قزوین دارای سه حوزه انتخابیه و چهار کرسی در خانه ملت است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار