شهرداران در امر برگزاری انتخابات بی‌طرف مطلق باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداران با فضاسازی مناسب در شهر نسبت به ترغیب مردم برای حضور پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

محسن حسین‌میرزایی در گردهمایی شهرداران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرداران با برنامه‌ریزی در جهت خدمت مطلوب به مردم در افزایش رضایتمندی مردم و امیدافزایی تلاش مظاعفی داشته باشند و برای ایجاد فضای پرشور و با شکوه انتخاباتی نقش‌آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی به مردم از سوی شهرداری‌ها افزود: امروز آنچه برای کشور و مردم ما مهم است امید به آینده است و ارتقای رضایت‌مندی که با خدمت برتر حاصل می‌شود، امید افزاست.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: رضایتمندی مردم با حضور در عرصه‌های اجتماعی رابطه معناداری دارد و با توجه به انتخابات پیش رو تلاش همه باید در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

حسین‌میرزایی گفت: از شهرداران انتظار می‌رود مراقبت جدی و با نهایت حساسیت به منظور رعایت مواد ٧٣ و ٧۵ قانون انتخابات مجلس داشته باشند و در امر برگزاری انتخابات بی‌طرف مطلق باشند، همچنین با فضاسازی مناسب در شهر‌ها نسبت به تشویق و ترغیب مردم جهت حضور پرشور پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار