«غزه؛ طنین مقاومت» در مقابل سازمان ملل

نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی «غزه؛ طنین مقاومت» با تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مقابل ساختمان سازمان ملل در تهران برپا شد.

نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی «غزه؛ طنین مقاوت» با تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز (چهارشنبه ۴ بهمن) از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در مقابل ساختمان سازمان ملل در تهران برپا شد.

این نمایشگاه که شامل ۵۰ اثر از کارتونیست‌ها و نقاشان مطرح است؛ در اعتراض به سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و با مشارکت اتحادیه بین المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق مردم فلسطین، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرهنگسرای رسانه، خانه کاریکاتور و موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) برگزار شد.

در نمایشگاه «غزه؛ طنین مقاوت» آثار کاریکاتور هنرمندان خارجی از جمله عمر زوالوس از کشور پرو، سامه صمیر از مصر، کارلوس لاتوف از برزیل، احمد رخنه از اردن، دارکو درلیویچ از مونته نگرو، میکائیل چیفتچی از ترکیه، دعای تبادل از مصر، الاجیلی الابیدی از لیبی، کری از پرو، مراد کوتکوت از اردن، هیوا هنوسیک از اتریش، علی البزاز از بحرین، امین الحباره از عربستان سعودی، خالد مرادی از سوئیس، خوزه آنتونیو رودریگز گارسیا از مکزیک، محمد صبحانه از فلسطین، فیروز کوتال از نروژ، گیلمار از برزیل، ایزابلا کوالسکا ویچورک از لهستان، ناجی بیناجی از مراکش و مورخه سانچز الماس از کوبا به نمایش درآمد.

شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۴۹۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بعد از ظهر روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) با حمله به مناطق مسکونی و مراکز درمانی و فرهنگی نوار غزه تاکنون ۲۵ هزار و۴۹۰ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۳ هزار و ۳۵۴ نفر دیگر را زخمی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار