معاون استاندار فارس:

آموزش و پرورش فارس در روز ۱۱ اسفندماه نقش مهمی برعهده دارد

رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و آموزش وپرورش فارس هم در اجرا و هم در مشارکت حداکثری نقش بسیار مهمی را برعهده دارد.

اسماعیل قزل سفلی در نشست با اعضای هیات استانی اندیشه ورز مشارکت حداکثری در انتخابات آموزش وپرورش فارس گفت: درخصوص برگزاری انتخابات تمهیدات بسیار مناسبی در استان فارس پیش بینی شده است.

او گفت: از مدت‌ها قبل گروه‌های متعددی که در جامعه اثرگذار هستند مشخص و جلسات متعددی با ان‌ها برگزار شده است وسخنان آن‌ها شنیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یکی از گروه‌های اثرگذار و مهم جامعه، اموزش و پرورش شامل معلمان و دانش آموزان هستند که هم در مشارکت و هم در اجرای انتخابات بسیار موثر می‌باشند.

رییس ستاد انتخابات استان فارس راه اندازی هیات‌های اندیشه ورز مشارکت حداکثری درانتخابات در آموزش وپرورش استان را ابتکار مناسبی دانست و بر اثرگذاری این نوع رفتار‌ها بر جامعه تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن تمام تلاش خود را بر القای ناامیدی در جامعه معطوف کرده وسعی دارد تا با این کار از میزان مشارکت مردم در انتخابات بکاهد.

رییس ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: مردم ما هوشیار هستند و نشان دادند توطئه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد، اما مسوولین نیز در این زمینه باید هوشمندانه حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار