ثبت حدود ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ۱۰ ماهه گذشته از ثبت حدود ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

منصور نجفقلیزاده در بازدید از سامانه هوشمند محور مشگین شهر گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۳ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۳۷ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۶ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۷۴۹ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۱۸۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۶۸ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۱۰ ماهه گذشته افزایش بیش از ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۶۶۹ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۱۰ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.

نجفقلیزاده محور‌های اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزو محور‌های پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۵۶۳ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس، ۱۰ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۸۱۵ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

او در مدت یاد شده از ثبت ۱۰ میلیون و ۸۶ هزار و ۹۴ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محور بران –سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و محورمشگین شهر- کنگرلو را درای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز عنوان کرد و گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۳۱۰ هزار و ۴۰۷ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۲۷۹ هزار و ۲۲۶ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۲۶۰ هزار و ۳۶۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

نجفقلیزاده میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند. 

او فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.