باند سرقت تاسیسات آبرسانی مزارع شرق مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: باند چهار نفره سرقت تاسیسات آبرسانی مزارع شرق مشهد با تلاش پلیس متلاشی شد.

سرهنگ احمد نگهبان روز سه شنبه گفت: در پی سریالی شدن سرقت‌های شبانه لوله و پمپ آب سیستم آبیاری قطره‌ای مزارع و کابل‌های برق چاه‌های کشاورزی در محدوده روستا‌های «هلالی، بزرش آباد، شرشر و خیرآباد» در جاده تبادکان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان به سرنخ‌های در خصوص تردد یک دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش در محدوده سرقت‌ها دست یافتند و راننده نیسان را در یکی از روستا‌های همان محدوده شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد، مظنون به سرقت نقشی در سرقت‌ها نداشته و به عنوان یک خودرو کرایه‌بر، وسایل مسروقه را جابجا می‌کرده و اطلاعی از سرقتی بودن اموال نداشته است.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: با راهنمایی راننده وانت نیسان، اعضای این باند چهار نفره که در بازه سنی ۳۰ تا ۴۰ سال هستند، شناسایی و در عملیات مجزا دستگیر کردند، در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعدادی پمپ آب و مقادیری کابل برق مسروقه کشف شد.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: متهمان که همگی از افراد سابقه دار هستند، در بازجویی‌ها به ۸۲ فقره سرقت تاسیسات آبیاری و برق رسانی روستا‌های محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به ۲ ضایعاتی در محدوده پنجتن اعتراف کردند.

وی ادامه داد: افراد مالخر نیز دستگیر شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.