تکلیف وزارت راه و شهرسازی برای اختصاص یک قطعه زمین به صورت رایگان

نمایندگان مجلس وزارت راه و شهرسازی را مکلف کردند که یک قطعه زمین به صورت رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

 نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با بند الحاقی (۲) تبصره (۱۳) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند الحاقی (۲) تبصره (۱۳) ماده واحده این لایحه آمده است: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
به خانواده‌های دارای دو معلول بدین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
والا من که دو تا پسر دارم که وقت ازدواجشون هست نه نه خانه براشون دارم نه دولت زمین بهم داده که بتونم براشون منزل بسازم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
به مستاجران و خانواده های دارای ۲ فرزند هم زمین رایگان یا مسکن اجاره به شرط تملیک بدهید.
البته اگه براش هزار بند و تبصره ی آدم کش نمی گذارید .
وعده ی انتخاباتی رئیسی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
به مستاجرها بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
مشکلات خانواده های با داشتن بیش از چهار فرزند بیش از ۲۰ سال و جرد بسیار بیشتر است اگر دولت فکری به حال این خانواده ها نکند با این وضعیت اسف بار اقتصادی تعداد افراد مجرد به وضعیت بحرانی برای کشور تبدیل نی شود .لا اقل اگر قرار است کاری بکنید بهتر عمل کنید و درست بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
آقای وزیر مسکن به داد ما برسید شهرداری ارومیه پنج سال است در شهرک ریمای ارومیه که خودش تفکیک و به مردم فروخته یک بیل خاک بر نداشته و برای کوه سند شش دانگ داده . و اصلا جوابگوی مردم بدبخت نیست . به دادمان برسید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
خیلی باحال هستید اول گفتن سه فرزند حالا شد چهار فرزند دست به کار شید انشاءالله سال بعد میگن به نیت پنج تن پنج فرزند زمین میدن واقعا مردم رو چی فرض کردید تو شهر جدید پرند پیامک دادن که فعلاً از زمین خبری نیست هر کس میخواد یه زمین به پنج خانواده داده میشود که پنج طبقه بسازن دوباره رفتیم یه تعهد محضری با هزینه پانصد تومان دادیم یه حرفی میزنید توش میمونید واقعا فکر میکنید به نتیجه می‌رسید خیلی از اقوام ما منتظر هستند بیبینند که آیا دولت به تعهدات خودش عمل کرده برای ما اگر دیدن به ما این امکانات را از دولت گرفتیم اونها هم اقدام کنند برای فرزندآوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
خواهشمند است از شهرداری ارومیه سوال کنید چرا مشکل زمینهای شهرک ریمای ارومیه را که خودش به مردم فروخته را حل نمی کند و مردم را به خاک سیاه نشانده است . و اصلا جوابگوی مردم نیست و مردم را به ستوه آورده . لطفا به داد ما برسید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
پنج سال است شهرداری ارومیه زمین سند دار در شهرک ریمای ارومیه به ما فروخته و هیچ کار عمرانی برای آماده سازی برای ساخت و ساز انجام نداده و ۳۰۰ خانواده را به خاک سیاه نشانده . استدعا داریم به داد ما برسید . ما مستاجر هستیم و تحت فشار گرانی اجاره و شرمنده خانواده . شهرداری ارومیه اصلا جوابگو نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
دروغ تا به کجا طرف ۱۴۰۱فرزند سوم متولد شده توی شهر کرمان الان مدارک را یکسال تحویل مسکن شهرسازی کرمان داده میگن باید صبر کنی هر روز قانون جدیدی میدن و به نوعی دارند اونا را بازی میدن خخحح بنده خدا چشم داشتی نداشته ولی جلوی خیلی از مخالفینش نسبت به فرزندآوری ضایع شده خخخخ طفلکی کلکهای این دولتی ها را هنوز خیلی زوده تا بفهمه
حالا میگه دارند اونایی که فرزند ۴ و۵ به دنیا می آید را میدن
یکی نیست بگه تو تاریخ تولد فرزندت مشخصه خوب از روی اولویت هم باشه نوبتته ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
فرزندان زیر بیست سال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
هیچکس زیر بیست سال ۴ بچه نداره بجز افغانیا
Iran (Islamic Republic of)
سیستان وبلوچستان
۱۹:۳۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
چراازدیگرطرح های جوانی جمعیت بخصوص در شهرهای ایرانشهر
زهک یادیگراجرانمیشه مثل وام فرزندآوری یازمین رایگان یاخودرو
طرح مادران .خوب اینارو پیگیری کنیدلطفا. سپاس
آخرین اخبار