اختصاص اعتبارات مصوبات‌سفر دوم رئیس‌جمهور به استان یزد

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان یزد گفت: در حال حاضر ۳۷ درصد اعتبارات تعهدی سازمان برنامه‌وبودجه به پروژه‌های مصوب دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان یزد اختصاص یافته است.

محمود زارع رشکوئیه مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان یزد گفت: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان یزد دی‌ماه سال گذشته انجام شد که این سفر ۹۸ مصوبه با اعتبار چهار هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان همراه بود.

او ادامه داد: این ۹۸ مصوبه به دو بخش اعتباری و مجوزی تقسیم می‌شود که تعداد ۳۲ مصوبه به‌صورت مجوزی و ۶۶ مصوبه به‌صورت اعتباری بوده است.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان یزد عنوان کرد: اعطای مجوز فروش و مولدسازی مدارس بلا استفاده در مناطق مختلف شهر و روستا و استفاده از اعتبار آن در راستای بهبود و بهینه‌سازی مدارس در سطح استان یزد از نمونه بارز مصوبات مجوزی بوده است.

او با بیان اینکه تا این لحظه ۳۷ درصد اعتبارات تعهدی سازمان برنامه‌وبودجه به پروژه‌ها اختصاص پیدا کرده است، گفت: مراحل هزینه کرد این اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

زارع رشکوئیه تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، تعداد ۲۱ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در استان تنظیم و تائید شد؛ اعتبار اختصاص داده‌شده به این تفاهم‌نامه‌ها ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است.

او اضافه کرد: این تفاهم‌نامه‌ها توسط معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حال پیگیری است که تاکنون نیز توافقات بسیار خوبی در این زمینه برای به نتیجه رسیدن این تفاهم‌نامه‌ها صورت گرفته است.

مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان یزد در رابطه با دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان یزد گفت: دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، با ۱۵۰ مصوبه و با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان بود که بر اساس برنامه زمان‌بندی سفر، تعهدات سازمان برنامه بودجه کشور تا این لحظه حدود ۹۳ درصد تحقق پیدا کرده است.

او تصریح کرد: بسیاری از مصوبات دو سفر رئیس‌جمهور به استان یزد سال‌ها مورد درخواست و مطالبه مردم استان یزد بوده و در دولت مردمی سیزدهم و با پیگیری استاندار یزد به سرانجام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار