افتتاح واحدهای معلولان در دهه فجر امسال

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح طرح ۱۶۰ واحدی مسکن معلولان در دهه فجر خبر داد.

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در آستانه دهه مبارک فجر بهزیستی استان کرمانشاه برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد که یکی از آن‌ها تأمین مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی تأمین مسکن است که در این راستا خانواده‌های دارای معلول در اولویت قرار دارند.

شهبازی تصریح کرد: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن معلولان هرسین از جمله پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف بهزیستی استان کرمانشاه بود که با تأمین اعتبار لازم در آستانه افتتاح قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه ۱۶۰ واحدی ویژه معلولان هرسین با مساحت ۸۰ متر از سال ۸۹ فرآیند ساخت آن آغاز شده است، اما به دلیل‌عدم تزریق اعتبار لازم کار ساخت آن متوقف شده بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تا سال ۱۴۰۰ تنها عملیات پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن معلولان هرسین انجام گرفته بود، اما از سال گذشته با اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از سوی بهزیستی و ۱۵ میلیاردی از سوی خیرین کار نازک کاری آن به اتمام رسید.

شهبازی با تشکر از حمایت‌های خیرین، خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی استان کرمانشاه در تکمیل این پروژه نقش بزرگی را ایفا کردند که در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان هرسین تکمیل پروژه مسکن معلولان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن هرسین ویژه خانواده‌های دارای یک، ۲ و سه معلول ساخته شده است که پس از اتمام محوطه‌سازی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌ای که در دهه فجر افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی کرمانشاه که خدمات رایگان و غیرحضوری را به همشهریان ارائه می‌کرد دارای ساختمان فرسوده و قدیمی بود که نوسازی آن در دستور کار قرار گرفت و به فضل الهی در دهه فجر افتتاح می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار