پیوستن بازیکن تیم کراپ الوند به تیم المایه بغداد

علی ابراهیمی بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند که سابقه حضور در لیگ‌های چین، تاجیکستان و اندونزی را دارد، به تیم المایه (سازمان آب) بغداد پیوست.

علی ابراهیمی بازیکن تیم فوتسال کراپ الوند گفت: کشور‌های چین، اندونزی و مالزی که سابقه بازی در لیگ‌های فوتسال آن‌ها را دارم از نظر فنی به هیچ عنوان با بازیکنانی ایرانی قابل قیاس نیستند و بسیار پایین‌تر از کشور ما قرار دارند، اما از نظر امکانات و زیرساختی بسیار پیشرفته‌تر از ما هستند.

وی افزود: سال گذشته در کشور مالزی با ۲۲ گل عنوان آقای گلی را کسب کردم و بعد از اتمام فصل به ایران آمدم و با تیم فوتسال کراپ الوند قرارداد بستم که در ابتدا شرایط برای من مناسب بود، اما با تغییر سرمربی شرایطم کاملا تغییر کرد و تصمیم گرفتم تا در میانه فصل از این تیم جدا شوم.

ابراهیمی با اشاره به این که در نیم فصل دوم به تیم عراقی اضافه شده ام، یادآور شد: تیم المایه اولین سال حضورش را در لیگ برتر عراق تجربه می‌کند و با بازیکنان و کادر فنی خوبی که دارد، امیدواری‌های زیادی را برای کسب جایگاه خوب در پایان این فصل از رقابت‌ها دارد.

وی ادامه داد: به خاطر شرایطی که در باشگاه کراپ داشتم، با افت روحی و بدنی روبرو شدم، اما سعی دارم با اضافه شدن به تیم جدیدم همانند دوران گذشته به شرایط ایده آل برسم تا بتوانم نماینده شایسته کشورم در یک باشگاه خارجی باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.