شوش میزبان جشنواره قرآن و عترت

فرماندار شوش گفت:همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره قرآنی همکاری می‌کنند.

محسن حویزه فرماندار شوش با اشاره به میزبانی شهرستان شوش در جشنواره قرآن و عترت برگزاری این جشنواره را بزرگترین رویداد فرهنگی دانست و گفت: در این جشنواره که از 26 الی ۲۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود ۱۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در رشته‌های مختلف قرآنی از ۱۲ شهرستان استان خوزستان به رقابت می‌پردازند.

فرماندار شوش همچنین با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی در جامعه گفت: از هر ظرفیتی برای آگاهی‌بخشی مردم باید استفاده کرد زیرا در جنگ ترکیبی دشمن شناخت اهداف دشمن و شیوه‌های تهاجم‌ آنها باید به‌درستی برای مردم تبیین شود لذا توجه به موضوع اطلاع‌رسانی مردم در قالب جهاد تبیین بسیار مهم است.

او با اشاره به ضربات اخیر سپاه به دشمن در خارج از کشور آن را یک فتح بزرگ برای جهان اسلام دانست که باعث شد تا گلوگاه اقتصادی به‌دست نیروهای جنگ و جبهه مقاومت و نیروهای اسلام ‌افتد و شاهد ضعف و زبونی استکبار جهانی باشیم و این بزرگترین سیلی محکم سپاه به ایادی داعش بود که یکی از فتوحات رزمندگان برای جبهه مقاومت اسلامی است.

فرماندار شوش با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان شوش ضمن قدردانی از زحمات انجام‌شده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت سامان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌گفت: به لطف خدا اقدامات خوبی انجام‌شده و این نشان از وجود اراده مصمم برای ساماندهی وضعیت فرهنگ و هنر شهرستان شوش است.

حوزه ادامه داد: نحوه اجرای برنامه‌ها باید با اخذ مجوز و با نظارت دستگاه متولی فرهنگ و هنر باشد و سایر ادارات و دستگاه‌ها و گروه‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت های خود باید هماهنگ با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش فعالیت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.