مازندران پایلوت اردو‌های تیم‌های ملی ناشنوایان

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران گفت: قصد داریم استان مازندران را به پایلوت اردو‌های تیم‌های ملی تبدیل کنیم.

پژمان احمدی رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران ، در خصوص میزبانی‌های استان مازندران از اردو‌های ملی تیم‌های ملی ناشنویان، گفت: در حال حاضر استان مازندران میزبان اردوی تیم ملی جودوی ناشنوایان کشور است.

او افزود: این اردو که دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ناشنوایان جهت اعزام به دومین دوره مسابقات قهرمانی ۲۰۲۴ قزاقزستان می‌باشد از ۳۰ دی لغایت ۶ بهمن به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر برقرار می‌باشد.

احمدی گفت: ۱۹ جودوکار از سرتاسر کشور در این اردوی حضور دارند که سهم مازندران در این اردو یک ورزشکار با نام پوریا یوسفی است.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران با اشاره به اینکه قصد داریم مازندران را پایلوت اردو‌های ملی کنیم، افزود: اردو‌های مختلف ملی این مدت در استان برگزار شده و قصد داریم در آینده نزدیک میزبانی تمامی رشته‌های ورزش‌های ناشنوایان را برعهده بگیریم تا با این کار برای ورزشکاران ناشنوایان مازندرانی نیز ایجاد انگیزه کنیم.

احمدی گفت: استعدادیابی شرط اول هیات ورزش‌های ناشنوایان در استان مازندران است و همکاران در شهر‌های مختلف استان در تلاش هستند تا برپایی رقابت‌های مختلف و استعدادیابی درست، ورزشکاران و استعداد‌های ناب را شناسایی و به اردو‌های ملی معرفی نمایند.

او افزود: استعداد‌های خوبی در ورزش ناشنوایان حضور دارند که نیازمند توجه و حمایت بیشتر هستند و ما تا جایی که در توان داشته باشیم برای این ورزشکاران چیزی کم نخواهیم گذاشت و شک نکنید با وجود این ستاره‌ها و استعداد‌ها آینده خوبی در انتظار ورزش ناشنوایان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار