روابط عمومی‌ها در انعکاس پروژه‌های امید بخش نقش موثر دارند

استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی‌ها دستگاه‌ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه‌های امید بخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش موثر دارند.

استاندار خراسان شمالی در همایش عملکرد امید آفرین با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: گزارش‌های ارائه شده در همایش عملکرد امید آفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.
محمدرضا حسین نژاد افزود: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسؤلان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است. 
استاندار خراسان شمالی گفت: وابستگی به قدرت‌های بیگانه با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و بر پایه مبانی دینی و رهبری فرزانه رفع شده است.
حسین نژاد افزود: پیش‌بینی پروژه‌های بسیار در حوزه آبرسانی برای تامین آب پایدار و رفع مشکل کم آبی از قبل صورت گرفته و اقدامات در حال انجام است.
وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم انجام روکش تقویتی راه‌های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶/۱ کیلومتر و بیش از ۳۲۱ هزار مترمربع لکه گیری، اخذ احداث سد جدید و اتمام پروژه‌های سدسازی، احداث شهرک‌های صنعتی، پروزه‌های آب رسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، و... تمام پروژه‌های مطلوب باید به سمع و نظر و اطلاع مردم برسد و روابط عمومی‌ها در این زمینه اقدام کنند. 
وی گفت: نرخ بیکاری در استان در قبل از دولت سیزدهم بیش از ۱۰ درصد بود و در پاییز امسال به ۷ درصد رسید که بسیار حائز اهمیت است.
استاندار خراسان شمالی گفت: مردم باید بدانند که مسولان دغدغه رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم را دارند و در این زمینه تلاش می‌کنند و ارتقای شاخص‌ها در استان نشانگر تلاش و هم افزایی همه دستگاه‌ها و مسولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.