ژیرونا با هت تریک ۶ دقیقه‌ای پدیده اوکراینی، صدر جدول لالیگا را از رئال گرفت + فیلم

تیم ژیرونا موفق شد با هت تریک ستاره اوکراینی اش با نتیجه پنج بر یک از سد تیم سویا عبور کند.

ژیرونا و سویا در دیداری از هفته بیست‌ویکم لالیگا به مصاف هم رفتند که شگفتی ساز این فصل لالیگا موفق شد در یک دیدار پرگل با نتیجه پنج بر یک حریفش را در هم بکوبد.

 آرتم دووبیک با به ثمر رساندن ۳ گل در عرض ۶ دقیقه ضمن هموار کردن راه پیروزی ژیرونا در مقابل سویا به صدر جدول برترین گلزنان لالیگای اسپانیا تکیه زد. آندلسی‌ها در دقیقه ۱۰ با شلیک پای چپ ایساک رومرو از حریف پیش افتاده بودند، اما تنها ۹ دقیقه بعد حساب کار ۳ بر یک شد. مهاجم اوکراینی ابتدا با ضربه سر کار را به تساوی کشید و به محض شروع مجدد بازی، تیمش را در موقعیت پیروزی قرار داد؛ پیش از آنکه با شلیک پای چپ از بیرون محوطه جریمه در دقیقه ۱۹ هت‌تریک خود را کامل کند.  آرتم دووبیک با این هت تریک ۱۴ گله شد و در کنار جود بلینگام در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت. مهاجم اوکراینی اکنون با ثبت ۱۴ گل و ۵ پاس گل تأثیرگذارترین بازیکن فصل لالیگا به شمار می‌آید.

تنها ۱۸ دقیقه و ۵۳ ثانیه از ابتدای مسابقه گذشته بود که دووبیک سومین گل خود در این مسابقه را به ثمر رساند. بعد از هت‌تریک پپیو با پیراهن رئال مادرید در مقابل سوسیداد در آوریل ۱۹۶۰، هیچ بازیکنی به این زودی هت‌تریک خود را تکمیل نکرده بود. با این‌حال ۳ گله دووبیک با ۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه حتی سریع‌ترین هت‌تریک رقابت‌های این فصل لالیگا نیست. لوئیس سوارس در مصاف آلمریا و گرانادا در عرض ۵ دقیقه و ۲۵ ثانیه ۳ گل به ثمر رسانده بود.

ویکتور ساگانکف و کریستین استوانی دیگر گل‌های ژیرونا را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم با یک بازی بازی بیشتر نسبه به رئال مادرید با ۵۲ امتیاز صدرنشین لالیگا شود. یاران سرخیو راموس در تیم سویا هم که فصل بسیار بدی را پشت سر می‌گذارند با ۱۶ امتیاز هفدهمند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار