آمادگی یزد برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته در تدارک یک میزبانی شایسته از رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر هستیم.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درخصوص رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر و آماده سازی استان برای میزبانی از این رقابت‌ها گفت: از ماه‌ها پیش برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی جام فجر، جلسات مختلف با حضور معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری و دیگر مسئولان برگزار و کار برای بهترین میزبانی آغاز شد.

او افزود: با توجه به برگزاری ۴ رویداد مهم جهانی به طور همزمان و حساسیت بالای کار، تمام تمرکز و تلاشمان تدارک یک میزبانی جهانی در شهر جهانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: رقابت‌های بین المللی سریز جوانان از ۵ الی ۸ بهمن‌ماه، مسابقات بین‌المللی جام فجر از ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه و نشست سران بدمینتون آسیای مرکزی و دوره مربیگری درجه یک جهانی رویداد‌هایی است که همزمان در یزد برگزار می‌شود.

حاجی حسینی ادامه داد: برای مسابقات بین المللی جام فجر با توجه به اینکه در رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تاثیرگذار است، استقبال خوبی شده و بیش از ۱۳۰ بازیکن از ۳۱ کشور دنیا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار