اذعان وزیر صهیونیست به مسیر اشتباه کابینه صهیونیستی

یکی از وزرای رژیم صهیونیستی تاکید کرد آغاز کردن جنگ در جبهه شمالی با حزب‌الله اشتباه بود و این رژیم باید راه حل دیگری در پیش بگیرد.

 افیر سوفر، وزیر مهاجرت و جذب در رژیم اشغالگر صهیونیستی با تاکید بر لزوم تلاش برای دستیابی به یک راه حل سیاسی گفت که گشودن جبهه‌ای در شمال در مراحل اولیه جنگ اشتباه بود. 

به گزارش المیادین، او در گفتگو با رسانه‌های صهیوینستی گفت: ما باید احترام بگذاریم و تلاش کنیم تا میزان درد و رنج خانواده‌های اسرا را درک کنیم.

سوفر درباره معنای «پیروزی مطلق» که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان درباره آن صحبت می‌کند، تأکید کرد که این سؤال را در جلسه کابینه صهیونیستی که امروز یکشنبه برگزار می‌شود، مطرح خواهد کرد که این دقیقاً به چه معناست؟ از بین بردن زیرساخت‌های دولتی حماس؟ حماس عمیقاً در میان ساکنان غزه ریشه دارد و این چیزی نیست که از بین برود یا از بیرون وارد غزه شده باشد. 

سوفر معتقد است که آغاز درگیری در جبهه شمالی (حزب الله) در مراحل اولیه جنگ اشتباه بود و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید تلاش کند تا به یک روند سیاسی برسد.

یوسی یوشوا، تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در همین زمینه درباره واقعیت مرز‌های شمالی نوشت: حزب‌الله بدون پلک زدن به المناره یا المطله شلیک می‌کنداما در همین حال توانایی پاسخ ارتش اسرائیل محدود است.

مقاومت اسلامی لبنان از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات خود در امتداد مرز لبنان و فلسطین اشغالی را علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن آغاز کرد. حزب الله امروز یکشنبه نیز  اعلام کرد که نیروهای این جنبش پادگان برانیت رژیم صهیونیستی را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده و تلفات مستقیمی در پی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار