برتری تیم ملی هندبال ایران برابر امارات در پیکار‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی هندبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، امارات را شکست داد.

تیم ملی هندبال ایران امروز (یکشنبه) در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی بیست و یکمین دوره هندبال قهرمانی مردان آسیا، با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ مقابل امارات متحده عربی به پیروزی رسید.

هر چند ملی‌پوشان نیمه نخست را ۱۰-۱۳ واگذار کردند، اما در نیمه دوم با جبران اختلاف گل توانستند نتیجه را مساوی کنند و سپس پیش بیافتند و در پایان ۲۵ بر ۲۲ این بازی را به سود خود خاتمه دهند.

با این نتیجه تیم ملی هندبال کشورمان با ایستادن در رده سوم گروه اول مرحله یک چهارم نهایی باید برای کسب رده پنجم بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به مصاف تیم سوم گروه دوم مرحله یک چهارم نهایی (کره‌جنوبی یا عراق) برود.

دیدار‌های رده‌بندی برای جایگاه‌های پنجم تا شانزدهم فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود. مسابقات نیمه نهایی نیز روز سه‌شنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به فینال مشخص شود.

محمد سیاوشی، سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان، در پایان مسابقه با امارات متحده عربی به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.

سیاوشی در دیدار با چین در دور مقدماتی نیز عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرده بود.

نتایج کامل تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا:

ایران ۴۰ - نیوزلند ۱۳
ایران ۲۴ - چین ۲۲
ایران ۲۴ - کره جنوبی ۲۶
ایران ۲۳ - ژاپن ۲۵
ایران ۲۳ - قطر ۲۷
ایران ۲۵ - امارات ۲۲

مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی تا پنجم بهمن به میزبانی بحرین با حضور ۱۶ تیم برگزار شد. تیم‌های ژاپن، عراق، بحرین، امارات، کویت، قطر، ایران و کره راهی مرحله اصلی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
حتماً با تحریک افراط گرایان پاکستانی این جنایت انجام شده.
مسئولین ایران ومردم ایران باید بدانند از۲۰سال قبل تحت حمایت افرطیون نفوذی در ارتش پاکستان اقدامات تروریستی از داخل خاک پاکستان برنامه ریزی شده.
مسئولین ایران ومردم ایران باید بدانند وبفهمند حکومت پاکستان حاضر شد ضرر وزیان میلیاردی به ایران وارد کند اما در پروژه‌های دوستی تحت عنوان خط لوله دوستی گاز مشارکت نکند.
مسئولین وملت ایران باید بفهمند افراطیون نفوذی در ارتش و حاکمیت پاکستان نه در ایران سرمایه‌گذاری می‌کنند نه اجازه میدهند هندوستان در ایران سرمایه‌گذاری کند موشکباران سرزمین ایران برای ترساندن هندوستان بوده تا هندیها در چابهار سرمایه‌گذاری نکنند.با این اوضاع خطرناکی که پاکستان ایجاد کرد باید بشدت دنبال راه حلی بود تا سرمایه گذاران هندی بطور گسترده در مرزهای شرقی در چابهار سرمایه گذاری کنند اطراف پاکستان را احاطه کنند
مسئولین ایرانی ومردم ایران باید بفهمند اینکه عربستان خواستار برنامه اتمی است
قرار است از پاکستان کمک بگیرد تا اتمی ها اطراف ایران را احاطه کنند پس نیاز مبرم است هرچی زودتر هندوستان بطور گسترده در چابهار و جادهای جنوب شرقی ایران سرمایه‌گذاری کند تا دیر نشده وزارت خارجه ایران از سرمایه گذاران هندی بطور غیررسمی دعوت کند_تحت هیچ شرایطی مسئولین ایرانی اجازه فعالیت و سرمایه‌گذاری به پاکستان ندهند امری خطرناک است
ارتش پاکستان با موشک باران مرز ایران عملأ نشان داد ایران حق نداشته مقر گروههای تحت نفوذ آنان را موشکباران کند.چگونه است پاکستان از مرزهای خود آگاهی نداشت از داخل ایران چندده کیلومتری داخل عمق ایران آگاهی داشت؟
فوری به مرور صادرات.واردات به پاکستان قطع فکری بحال سران افراطی گروه‌های تروریستی شود وگرنه جنگ شیعه وسنی که عربستان دنبالش بود در آینده برنامه ریزی خواهد شد___امیدوارم مسئولین ایرانی تحت تأثیر اظهارات تلویحی مقامات پاکستانی قرار نگیرند هیچ دوستی بین ملت ایران و پاکستان نیست مگر شیعیان پاکستان.
مسیولین وملت ایران باید تاریخ خوانده باشند پایان حکومت صفویان محمود افغان به کمک افراطیون پاکستانی تسلیح از سمت جنوب شرقی به ایران یورش آورد هزاران شیعه را در مسیر تا اصفهان قتل عام کرد
مسئولین وملت ایران یک گشت هوایی از کویرلوت جنوب شرقی ومرزهای جنوب شرق تا دیهوک وطبس استان خراسان جنوبی وتا خلیج‌فارس و هرمزگان بزنند تعداد ارگها وقلعه های که سالها مردمان ایرانی مجبور یودن از ترس جان ومال وناموس خود شبها در آنها مخفی تا از سوی افراطیون پاکستانی قتل عام نشوند هرگاه ایران سقوط کرده از سمت مرزهای جنوب شرق پاکستان وسیستان بلوچستان بوده لطفاً مرزها را حصارکشی نمایید به دوربین های حرارتی وسلاحهای خودکار وهوشمند مجهز نمایید از کشور ژاپن در تجهیز مرزها کمک بگیرید. همین حالا حاکمیت پاکستان بابت قتل و ترور ۲۰سالع باید علیه افراطیون آن به دادگاه بین‌المللی لاهه شکایت دهیم.امیدوعریم قوه قضاییه به ترورهای چندین ساله استان شرقی ورود کند دادخواست علیه دولتهای پاکستان تقدیم تا انتقام خونهای ریخته شده از افراطیهای پاکستان گرفته شود.لااقل یک اغتراضی به حکومت تکفیری عربستان شده باشد تا دنیا بفهمد چرا ملت ایران در سوریه وعراق با آنها جنگیدن.التماس دعا
آخرین اخبار