صدور کیفرخواست برای ۸۸ متهم یک پرونده کثیرالشاکی پیش فروش خودرو

سخنگوی قوه قضائیه از صدور کیفرخواست برای ۸۸ نفر از متهمان پرونده کثیرالشاکی شرکت آذین خودرو آرامیس در کرج خبر داد.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: پرونده کثیرالشاکی شرکت آذین خودرو آرامیس در کرج با حدود دو هزار و ۱۵۰ شاکی، تحت عنوان کلاهبرداری شبکه‌ای، در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: برآوردی که نسبت به این کلاهبرداری صورت گرفته، معادل هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان است.

ستایشی گفت: برای جلوگیری از اطاله دادرسی در این پرونده، با هماهنگی که با کانون کارشناسان رسمی دادگستری داشته‌ایم، هیئت منتخب کارشناسی در شعبه بازپرسی، حضور موثر و موسعی داشته و وقت زیادی گذاشته‌اند و در اسرع وقت با تفکیک مبالغ دریافتی، نظریه منجز کارشناسی خودشان را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: برای پرونده در تاریخ هفدهم دی ۱۴۰۲ کیفرخواست صادر شد و پرونده در هجدهم دی ۱۴۰۲، در فاصله یک روز، در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان البرز ثبت شد و تحت عنوان کلاهبرداری شبکه‌ای در حال رسیدگی است.

گفتنی است رسیدگی به پرونده پیش فروش خودرو تحت عنوان شرکت آذین خودرو آرامیس، ۱۳ تیر امسال در ناحیه ۳ دادسرای عمومی و انقلاب کرج آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حورا
۰۱:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام.
کاش خبرنگاران از قوه قضاییه پیگیری میکردن که پس تکلیف کلاهبردارانی به نام های محمدبهارلو که کارگر رسمی شرکت ایران خودرو بوده و پسر خواهرش و آقای خالق لو که درزمینه خرید و فروش ماشین سر خیلی از کارگران بدبخت و افراد دیگه رو کلاه گذاشتن چی شد و کی قراره رسیدگی بشه؟ الان از آبان ماه همسرم و خیلی های دیگه شکایت کردن و حتی خبر دارم شهریورماه هم ازشون شکایت شده ولی تا بحال هیچ خبری از رسیدگی قوه قضاییه نیست و آقای محمد بهارلو و بقیه متشاکی ها راست راست راه میرن و هرروز شکایت کننده هارو تهدید میکنن.
آدرس ایمیلم رو هم درج کردم که اگه خبرگذاری نیاز به اطلاعات دیگه ای داره، صادقانه در اختیارشون بذارم تا بلکه واقعا پیگیر این مساله بشن، چون واقعا کل زندگیشونو این بدبخت ها به صرف اعتماد به همکارشون از دست دادن و متاسفانه این افراد حتی دستگیر نشدن یا برای توضیحات احضار نشدن.
آخرین اخبار