۳۲۵ اخطار قطع گاز برای اداره های پرمصرف خراسان رضوی صادر شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۳۲۵ مورد اخطار قطع و ۴۰ مورد قطع گاز از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز در اداره‌های پرمصرف استان صادر شده است.

حسن افتخاری گفت: طرح پایش مصرف گاز از آذر ماه امسال آغاز شد و طی این مدت ۱۹ هزار و ۴۶۳ مورد بازدید از اداره ها، نهادها و سازمانها نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: دمای رفاه یا دمای آسایش ۱۸ درجه سانتی گراد است که در تمامی فضاهای اداری باید تنظیم شود و روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز فعالیت و خاموش کردن آنها، یک ساعت پس از پایان فعالیت روزانه، خاموش بودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و استفاده از وسایل گرمایشی با راندمان بالا از جمله مواردی است که توقع می‌رود هر یک از مسوولان ادارات و نهادها با رعایت آنها، تبدیل به الگویی برای جامعه شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: وصل مجدد مراکزی که گاز آنها قطع شده است مستلزم ارائه تعهد است و به استانداری گزارش می‌شود.

افتخاری با اشاره به استفاده برخی افراد از وسایل گرمایشی در فضای باز ییلاقات افزود: این موضوع، نمود بارز اسراف بود که در این زمینه نیز به پشتوانه بخشنامه‌ای که صادر شده است ورود کردیم و تاکنون ۴۴۳ مورد از تجهیزات گرمایشی گازسوز که به اتلاف انرژی به این طریق کمک می‌کردند جمع‌آوری شده‌اند.

وی در خصوص اجرای پویش مردمی بهینه سازی مصرف گاز هم اظهار کرد: در این طرح مشترکانی که مصرف خود را آگاهانه ۱۰ درصد کاهش دهند در قرعه کشی هزار جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی شرکت داده می شوند.

شرکت گاز خراسان رضوی به بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

کلانشهر مشهد با یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک سهمی جدی در میزان مصرف گاز بخش خانگی استان خراسان رضوی دارد.

برچسب ها: قطع گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.