باقری‌ها: مقصر وضعیت فعلی پرسپولیس، مدیران این باشگاه هستند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد مدیریت این باشگاه در رابطه با اتفاقات اخیر از جمله جدایی گل‌محمدی انتقاد کرد.

نبی‌الله باقری‌ها بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت مبهم سرخپوشان در انتخاب سرمربی جدید اظهار کرد: مسائل پیش افتاده‌ای در فوتبال ما اتفاق می‌افتد، تیم‌هایی که در رتبه بندی فیفا جایگاهی ندارند این اتفاقات در آنجا رخ نمی‌دهد و در محلات هم چنین مسائلی را نمی‌بینیم. به نظرم اگر رزومه و قهرمانی‌های گل محمدی و برانکو را در کنار هم بگذاریم این ۲ مربی با هم برابر هستند. البته یک مقدار گل محمدی آمارش بهتر است. مربی که برند شده و کار را یاد گرفته و مقام آورده است را با بدترین نوع رفتار، بی مسئولیتی و عدم حرفه‌ای‌گری فراری‌اش دادیم.

او افزود: مگر باشگاه پرسپولیس خانه شخصی تان است، که بعد از رفتن گل محمدی گزینه‌ای برای هدایت این تیم ندارید؟ به نظرم اکنون پرسپولیس نباید دنبال مربی باشد و باشگاه بزرگ پرسپولیس یک مدیر با افکار بزرگ می‌خواهد و درویش به عنوان مدیر باید بازی خوانی‌اش خوب باشد.

باقری‌ها گفت: گل محمدی ۳ ماه پیش به باشگاه پرسپولیس گفته بود که می‌خواهد برود، اما مدیران پرسپولیس برای جایگزینی او کاری نکردند. آن‌ها یک برگه مالیات برانکو را در دستشان گرفتند و به قطر رفتند و همه این‌ها بعد تبلیغاتی داشته است. آقایان می‌گویند که ما مشکل مالیاتی برانکو را حل کردیم، این در حالی است که وظیفه شان بوده است که مالیات این مربی را درست کنند. درویش با برگه مالیاتی برانکو می‌خواهد هوادار را گول بزند. آقای درویش! وجدانت را قاضی کن که همه تیم‌ها دارند بازیکن می‌گیرند، اما پرسپولیس روی هوا قرار دارد و سرمربی ندارد. مربی گلر‌ها هم رفت و سید جلال حسینی هم قصد کناره‌گیری دارد و کریم باقری هم به این صورت از سرخپوشان کنار رفت.

او درباره اینکه اکنون بهترین گزینه برای پرسپولیس چه کسی است، گفت: به نظرم گل محمدی بهترین گزینه بود. گل‌محمدی ضعف‌های خود را دارد و همه مربیان تاپ جهان ضعف دارند و گواردیولا با منچستر سیتی ۶، ۷ بازی اخیر خود را نبرده است و آیا او مربی بدی است؟ گل محمدی داشت با پرسپولیس خوب نتیجه می‌گرفت و یک سال اخیر بود که به خاطر حواشی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. اینکه هوادار پرسپولیس با این همه افتخارات به گل محمدی فحش بدهد برنامه ریزی شده است. اگر دروبش می‌توانست مدیریت کند، گل محمدی ساز جدایی نمی‌زد که بروم و این قضیه لوث شود. الان هم انگار تیم پرسپولیس تیم محلات است، درویش ازاین ور به آن ور می‌رود تا سرمربی به خدمت بگیرد، در حالی که فوتبال این طور نیست. اگر قرار است  مربی خارجی به پرسپولیس بیاید باید قرارداد بالای ۲ سال داشته باشد که بتواند اثر خود را بگذارد. به نظرم باشگاه پرسپولیس در توانش نیست مربی سطح بالا مثل برانکو را به خدمت بگیرد. معتقدم که در آخر یکی از مربیان داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید محروقی
۱۵:۴۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
قبلا هم اعلام کردیم و گفتیم خودتونو اسیر و درگیر اخبار ،حرف ها ، نقل قول ها و کارشناسی پیش کسوتا و ...نکنید این مدل مدیریت و عمل کردن سالهاست وجود داره و وجود خواهد داشت مغز و ذهن خودتونو درگیر نکنید تصمیمات از قبل گرفته شده و اجرا میشه ما همه سرکاریم فقط انرژی میگیره چیزی هم قرار نیست درست بشه به اخبار و چهار تا عکس پیشکسوت و بازیکن سابق که صفحه اول رسانه میاد توجه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۹:۱۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
درویش اکرمیخواست میرفت پیش کلانی وپروین می رفتندرضایت یحیی رامی گرفتندآقایحیی امکان نداشت جواب ردبه این عزیزان بده
آخرین اخبار