فرماندار سقز:

جاده دسترسی برای تردد روستائیان اطراف سد چراغ ویس سقز ایجاد می شود

توان، در دیدار با اهالی روستاهای اطراف سد چراغ ویس سقز گفت: به علت آبگیری این سد دسترسی به برخی به روستاها غیر ممکن می شود که تدابیر لازم اندیشده می شود.

فرماندار سقز در دیدار با مردم روستا‌های «قره چر، قبغلوجه، کرویان، پیرعمران و تموته» با اشاره به آبگیری کامل سدچراغ ویس و تکمیل این طرح عظیم ملی، اظهار داشت: بخشی از جاده‌های دسترسی به واسطه اجرای این طرح، زیر آب خواهد رفت که برای رفع مشکل ۱۴.۲ کیلومتر جاده سازی انجام شده است.

جعفر توان با بیان اینکه عملیات جاده سازی و ساخت پل در مسیر‌های تازه احداث به همت شرکت آب منطقه‌ای انجام شده، عنوان کرد: امسال ۷.۵ کیلومتر از مسیر «تموغه، مازوجدار و چراغ ویس» از روستا‌های جوار سد هم به همت شرکت توسعه معادن طلای کردستان و با نظارت راهداری آسفالت شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اهمیت رضایت مندی مردم آبادی‌ها از خدمات، یادآور شد: برای دسترسی راحت مردم، مسیر آبادی‌های جوار سد تسطیح و رگلاژ و در آینده برای آسفالت مسیر‌های روستایی در این محدوده، به جد تلاش خواهیم نمود.

توان با اشاره به اینکه روستا‌های شهرستان سقز گسترده و هزینه راه سازی و آسفالت بسیار زیاد است عنوان نمود: در این بخش از توان شرکت آب منطقه ای، شرکت توسعه معادن طلای کردستان و سایر معادن هم استفاده شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

فرماندار سقز همچنین در دیدار با مردم روستای تموته با اشاره به وعده کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای و منابع آب سقز، اظهار داشت: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده توسط بخشداری مرکزی، این مجموعه و جهاد کشاورزی برای احداث جاده بین مزارع هم تلاش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.