در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص سیستان و بلوچستان با جنگ ترکیبی روبرو هستیم

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش درگیر جنگی ترکیبی و جدی هستیم که طراحان آن اذهان عمومی را هدف قرار گرفته و با سیاه نمایی قصد دارند اقدامات بزرگ انجام شده را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند.

صداقت  رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: در آموزش و پرورش با جنگ ترکیبی گسترده‌ای از سوی دشمنان روبرو هستیم؛ از یک سو سعی دارند با عملیات روانی اذهان را از طریق دروغ فریب دهند و در دل‌ها وحشت بیندازند، از سوی دیگر با جنگ ادراکی، شناخت مردم به خصوص جوانان را هدف قرار داده اند تا با ایجاد خطای محاسباتی، اقدامات مهم را کوچک جلوه دهند و موضوعات کوچک را بزرگ و با اهمیت نشان دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت آموزش و پرورش، تصریح کرد: کسانی که نقش آموزش و پرورش را کوچک انگاری می‌کنند، در صف دشمنان هستند.

صداقت، اجرای طرح رتبه بندی معلمان و رسیدگی به ۳۰۰ هزار پرونده اعتراض رتبه بندی، نهایی شدن امتحانات و تاثیر آن در رتبه کنکور و قبولی در دانشگاه در راستای تحقق عدالت آموزشی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس را از مهمترین و بزرگترین اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: در فرآیند جنگ ادراکی، این اقدامات بزرگ و موثر به چالش کشیده شده و کوچک جلوه داده می‌شوند.

صداقت با بیان اینکه در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص استان سیستان و بلوچستان به صورت گسترده با جنگ ترکیبی روبرو هستیم، ادامه داد: سیاه نمایی از وضعیت دانش آموزان، یکی دیگر از عملیات‌های روانی دشمنان در جنگ ترکیبی است و در تمامی اخبار و محتوا‌های رسانه‌ای این جنگ، وجهه معلمان هدف گیری شده است.

وی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش را افسران خط مقدم این جنگ عنوان کرد و گفت: این عزیزان با ابتکار عمل در کف مدارس از عملکرد معلمان و دانش آموزان در مقابله با هجمه‌های دشمنان به تولید محتوا بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار