۳۱۰ پرونده مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری زنجان بررسی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:۳۷ جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار و ۳۱۰ پرونده مربوط به این حوزه بررسی شد.

مجید گلشنی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور رسیدگی سریع و به موقع به مشکلات واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر و منظم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری تاکنون ۱۰۳ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است.

گلشنی با اشاره به برگزاری کلیه جلسات کارگروه به ریاست استاندار زنجان، افزود: ۹۳ مورد از مصوبات این کارگروه تاکنون اجرایی شده و ۱۰ مورد در دست اجراست.

وی اضافه کرد:‌ تاکنون ۸۴ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان محقق شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی استان، خاطر نشان ساخت: در این راستا طرح سه شنبه های صنعت کلینیک صنعت و معدن بسیج هر هفته سه شنبه ها با حضور مدیران واحدهای تولیدی و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار می شود.

گلشنی با بیان اینکه در این بازدیدها مشاوره و راهنمایی های لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی ارائه می شود،‌افزود: در صورت لزوم،‌ مشکل واحدهای تولیدی به کمیته تخصصی جهت بررسی موضوع ارجاع یا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح می شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان صادرات استان از مبدا زنجان، اظهار داشت: صادرات استان در ۹ ماهه سال جاری ۴۵۷ میلیون دلار به میزان ۸۶۷ هزار تن بوده است.

این مسوول تصریح کرد : در این مدت ۱۱ کشور جدید صادراتی به مقاصد استان افزوده شده و ۲۱ کالای جدید صادراتی وارد سبد محصولات صادراتی استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.