در ایام دهه فجر:

۴ پروژه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح می‌شود

موسوی از افتتاح ۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنا ۷ هزار و ۴۴ متر مربع در ایام دهه فجر خبر داد.

سیدمیثم موسوی از افتتاح ۴  پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنا ۷ هزار و ۴۴ متر مربع و اعتبار ۱ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

وی افزود: دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی با اعتبار ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و زیربنا ۴ هزار و ۸۴۴ مترمربع، مرکز بهداشتی شهداد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و زیربنا ۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع، مرکز بهداشتی، درمانی پیرجل شهربابک با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ مترمربع و مرکز بهداشتی، درمانی تقی آباد با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و زیربنا ۵۰۰ مترمربع از پروژه‌هایی هستند که در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین با بیان اینکه فراخوان طرح‌های اولویت دار دانشگاه برای واگذاری و اجرای مشارکتی در سایت دانشگاه به آدرس kmu.ac.ir بارگذاری شده است، از سرمایه گذاران و خیران برای اجرای طرح‌های بیان شده دعوت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: ۴۹ پروژه عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال ساخت است که برای بهره برداری این پروژه‌ها، نیاز به حمایت و پشتیبانی نهاد‌های استانی و ملی هستیم.

برچسب ها: علوم پزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار