مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار ایلامی در سامانه جستجوی شغل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از ثبت نام ۲ هزار و ۱۸۳ کارجوی ایلامی در سامانه جستجوی شغل خبر داد.

نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام بزرگی در راستای بهبود فضای کسب و کار محسوب می‌شود اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۸۳ کارجو درخواست خود را در سامانه جستجوی شغل ثبت کرده‌اند.
 
وی افزود: تاکنون تعداد افرادی که از طریق این سامانه مشغول به کار شده‌اند ۱۱۰ نفر هستند و تا امروز تعداد ۳۰۴ عنوان شغلی نیز توسط کارفرمایان استان در این سامانه به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ نهاد و دستگاه اجرایی در اجرای نخستین رویداد مردمی اشتغال استان ایلام مشارکت کردند اضافه کرد: دسترسی به آمار و اطلاعات بازار کار منطقه، تنوع فرصت‌های شغلی بدون مراجعه کارجویان به مراکز مختلف، دسترسی به آمار و اطلاعات بازار کار و تعادل بخشی در عرضه و تقاضای نیروی کار از مهم‌ترین دستاورد‌های این طرح است.
 
الیاسی با بیان اینکه جامعه هدف و مخاطبان این طرح کارفرمایان، کارجویان، دفاتر مشاور شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی داخلی است، تصریح کرد: بر این اساس صحت سنجی و راستی آزمایی به‌کارگیری جویندگان کار پذیرش شده از سوی کارفرمایان مشارکت کننده در طرح، پس از ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.

برچسب ها: اشتغالزایی ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.