امام جمعه سمنان:

عملیات موشکی و ضدتروریستی سپاه هشداری به رژیم غاصب صهیونیستی بود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران علیه تروریست‌ها، هشداری به رژیم صهیونیستی و انتقامی مقتدرانه در پاسخ به شهادت رساندن مردم کرمان و فرماندهان مقاومت بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز با بیان اینکه امنیت مردم، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همزمانی شلیک‌های موشکی سپاه به ۲ نقطه از محل استقرار تروریست‌ها در کشور‌های مختلف، نشان از قدرت نظامی، اطلاعاتی و عملیاتی ایران است.

خطیب جمعه سمنان توان نظامی و دفاعی کشور را یاد آور شد و تصریح کرد: ایران با این عملیات به رژیم صهیونیستی نشان داد که هیچگاه در امان نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه کشور را یا آور شد و گفت: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی یک اصل مهم و اساسی است.

خطیب جمعه سمنان گفت در طول چهار دهه انقلاب مردم با حضور در عرصه‌های مهم و سرنوشت ساز، ثابت کرده اند که هرگز به بیگانگان اجازه دخالت در امورکشور را نمیدهند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم، حضور و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو برای تعیین سرنوشت، است.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌ها با تشریح ویژگی‌های اخلاقی امام علی (ع) گفت: مسئولان موفق فرمان حکومتی امیرالمومنین (ع) را مطالعه کرده و به کار می‌گیرند، و برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم تلاش میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تشریح فضایل و برکات ایام البیض گفت: امسال مردم به ویژه جوانان در نام نویسی، استقبال چشمگیری برای اعتکاف و حضور در مساجد داشته اند

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با در پایان با گرامیدات هفته هوای پاک (بیست و ششم دی تا دوم بهمن) گفت: همه اقشار جامعه باید در ایجاد هوای پاک نقش داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
حاج آقا دو عملیات موشکی اخیر در برابر گروهک ها بود الان با یه کشور طرفی . مثل قضیه پاکستان که سریعا جوابمون رو دادن. به جای رجز خونی مقابله به مثل کنید مثل خودشون تا قائله ختم بخیر بشه.ضمنا رهبر پارسال فرمودند امامین جمعه فقط به مسائل مربوط به فقه اظهار نظر کنند.