مشکلی در تامین شیرخشک نوزاد وجود ندارد

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد شیرخشک پایه نوزاد در داخل کشور قابل تامین است.

سیاوش سلیمی گفت: بنابر آمار در نیمه دوم سال با افزایش تولید شیرخام، تولید ماهانه شیرخشک به بالای ۲۰ هزار تن رسیده است، درحالیکه ۶ تا ۷ هزار تن در داخل مصرف می شود.

به گفته او، با توجه به افزایش هزینه های تولید، واحدهای شیرخشک هر کیلو محصول را با زیان ۵ تا ۱۰ هزار تومان در بازار عرضه می کنند.

سلیمی ادامه داد: هم اکنون امکان تامین ۱۰۰ درصد پایه شیرخشک نوزاد در داخل وجود دارد و تنها برخی مواد که در فرمولاسیون شیر نوزاد است، باید از طریق واردات تامین شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی با تاکید بر تعدیل نرخ پایه صادراتی شیرخشک گفت: با توجه به مازاد تولید شیرخشک، نرخ پایه صادراتی باید تعدیل شود، همچنین رفع تعهد ارزی از دیگر موانع سد راه صادرکنندگان است که امیدواریم هرچه سریع تر در این ارتباط تصمیم گیری شود تا مازاد شیرخشک صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
انواع شیرخشک رژیمی در داروخانه های سراسر کشور موجود نیست کم دروغ بگید.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۷:۱۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با فناوری ارتباط ماهواره‌ای در راه است

ما دنبال چی هستیم، اونا دنبال چی هستن
خدای شکرت
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۲۵ ۲۹ دی ۱۴۰۲
شکر خدا در زبان در هیچ جا مشکل نداریم ولی در عمل همه چیز نایاب و با قیمت های گزاف به دست مردم می رسد. خوبه که می خواهید جمعیت جوان شود که این بلاها را سر مردم می آورید. به اندازه بی عرضگی بر سر مردم آوار شده اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
همش دارند اعلام میکنند مشکلی در رابطه با شیر خشک نداریم ، اگر مشکلی نداریم که خوب نیازی به اطلاع رسانی نیست مثل اقلام دیگر ، پس حتما مشکلی وچود دارد که چند ماه که هی اعلام میکنید در زمینه شیر خشک مشکل نداریم.
آخرین اخبار