ملت ایران اجازه نخواهد داد که هیچکس کوچکترین تعرض و تخطی به این خاک داشته باشد

امام جمعه کرمان گفت: دقت و حجم تخریب، مکان‌ها و فاصله‌ای که موشک‌ها شلیک شد این پیام را مخابره کرد که ملت ایران اجازه نخواهد داد که هیچکس کوچکترین تعرض و تخطی به این خاک داشته باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه اعمال و رفتارمان باید در جهت کسب و جلب رضایت الهی باشد گفت: یکی از مصادیق جلب رضایت الهی رعایت تقوا و پرهیزگاری است که اگر در همه ابعاد رفتاری رعایت شود حاصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عدم تشخیص حق و شناخت به موقع حق را یکی از مشکلات پیش روی انسان در مسیر رسیدن به سعادت دانست و عنوان کرد: لغزش‌های احتمالی انسان گاهی آنقدر بزرگ است که انسان را به سقوط می‌کشاند که بهترین راه برای پیشگیری از دچار شدن به این لغزش‌ها توجه و تفکر به صحبت معصوم است.

امام جمعه کرمان افزود: نگاه سرمنشا بسیاری از لغزشهاست که گاهی بستر ظلم را فراهم می‌کند چرا که اشاره‌های گناه آلود در محکمه عدل الهی حسابرسی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در کرمان همچنین سخنان بی فایده و حرام را دیگر موردی عنوان کرد که سبب تخریب روح و روان و تغییر مسیر زندگی انسان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه ضمن تبریک اعیاد رجب به ویژه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: حضرت علی (ع) شخصیت برجسته‌ای است که تربیت شده پیامبر است که در زوایای زندگی اش اندیشه و رفتارش سرلوحه رفتار و کردار همه شیعیان شد.

وی آیین معنوی اعتکاف را راهی برای خودسازی، جلب رضایت خداوند، استغفار از گناه و معصیت دانست و تصریح کرد: از این ایام ماه پر فیض رجب برای تقویت روحیه معنوی باید بهره برد.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به روز غزه اظهار داشت: در هرجای عالم اگر به مسلمانی ظلم شود باید مسلمانان دیگر نسبت به آن حساس باشند و در غم و شادی کنار مسلمانان باشند که این نگاه نگاه دینی است.

وی گفت: در جنگ غزه مظلومیت مردم غزه برجسته شد و شجاعت و قدرت فلسطینیان نشان داد که می‌توانند منطقه را به جهنمی برای دشمن خود تبدیل کنند و این نشان از پیروزی نهایی مسلمانان جهان و مجاهدان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه گفت: انتقام شهدای حادثه تروریستی در کلزار شهدا کرمان در روز‌های اخیر به وسیله فرزندان شجاع و عزیز و شجاع سپاه با موشک‌های قدرتمند گرفته شد و پیام‌هایی را به جهان مخابره کرد که جای قدر دانی دارد.

امام جمعه کرمان افزود: دقت و حجم تخریب، مکان‌ها و فاصله‌ای که از آنجا موشک‌ها شلیک شد این پیام را مخابره کرد که ملت ایران اجازه نخواهد داد که هیچ کس کوچکترین تعرض و تخطی به این خاک داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
مثل اینکه حاجی خواب
بودن تجاوز پاکستان رو ندیدن
حاجی پاشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
مثل اینکه خواب بودی
تجاوز پاکستان رو ندیدی
ساعت خواب .
Iran (Islamic Republic of)
Yjc@gmail.com
۱۳:۲۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
از ملت ایران مایه نذار وظیفه سپاه و ارتش هستش
آخرین اخبار