جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع):

رزمندگان در دوران دفاع مقدس دنبال درجه و میز ریاست نبودند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) گفت: همه شهدا در راه خدا و برای کمک به مردم گام برداشتند و خدا نیز خریدار آنان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) در یادواره شهدا که در مسجد جامع لنگرود برگزار شده بود، گفت: موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا میسر نیست، وسند این ادعا سیره و روش ائمه اطهار است که در طول زندگیشان همه فکر و توان خود را برای مجاهدت در راه خدا گذاشته بودند.

سردار غلامحسین غیب پرور افزود: نمی‌توان کسی شهید شده، ولی مقدمه شهید شدنش مجاهدت در راه خدا نبوده است، همه شهدا در دوران زندگی خود، تمام توان خود را برای تلاش در راه خدا و کمک به مردم بکار گرفته بودند و خدا نیز آنان را خرید و شهیدشدن، تا در پیشگاه خدا روزی بخورند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به وفاداری و پای کاربودن مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) هنرش این بود که همه بشریت امروز را متوجه حق و توحید کرد و با خدا آشتی داد و مردم نیز به آن باور داشتند که موجب شد تا حکومت چند هزار ساله پادشاهی کنار برود.

سردار غیب پرور تصریح کرد: مردم در اوایل انقلاب با وجود همه مشکلات و فشار‌های دشمنان، در مقابل همه دنیا ایستادند و ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند.

وی افزود:رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دنبال درجه، رتبه و میز ریاست نبودند بلکه شهدا، سلوک و رفتارشان خاص بود که نهایت کارشان در دنیا، رستگاری و شهید شدن بود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه امام خامنه‌ای بعد از امام خمینی زعامت امت را به دست گرفت و مردم نیز مانند دوران امام خمینی پای کار رهبری امام خامنه‌ای ایستادند، افزود: در شرایط امروز جهان، همه منتظر حضور امام زمان هستند و این انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشد و بسیاری از تحولات آخرالزمانی نیز در این جغرافیا رخ می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه در مکتب شهیدان باید همواره به خود تذکر دهیم که این انقلاب فرعی بر یک اصل است و آن اصل، ظهور امام زمان است.

وی تصریح کرد: همه انسان‌ها در زمان غیبت وظیفه‌ای دارند و برخی در عرصه جنگ سخت در محور مقاومت مانند دوران دفاع مقدس حاضر شدند و برخی نیز در عرصه‌های دیگری از انقلاب اسلامی به مجاهدت در راه خدا می‌پردازند و هر کسی در یک مسیر و در راستای انقلاب و ظهور، نقش‌آفرینی می‌کنند.

سردار غیب پرور اضافه کرد: هر عرصه‌ای که نیاز به کمک برای انقلاب باشد لاجرم همان عرصه مجاهدت در راه خدا است و انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد چراکه معادلات آنان را در همه عرصه‌ها به هم ریخته و دشمن نیز تلاش می‌کند با روش‌های مختلف و ایجاد فتنه در کشور، انقلاب اسلامی را ریشه‌کن کند.

وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از زایش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: منش حاج قاسم به یک مکتب تبدیل شده و خون شهید حق‌الناس است و پاسخ منطقی به پاسداشت خون شهید، دفاع از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ گفت: هر انتخابات یک رفراندوم در کشور است و دشمن، همه عرصه‌ها و حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کند تا بر اساس آن علیه کشور و مردم این سرزمین برنامه‌ریزی کنند لذا باید با مشارکت بالا در انتخابات، مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم.

سردار غیب پرور عملکرد خوب مسئولان را نوعی مجاهدت دانست و افزود: کسی که مسئولیتی می‌گیرد، اما نسبت به مردم بی‌تفاوت است بداند نه فقط مردم از آنان رضایت ندارند بلکه نزد خدا نیز باید پاسخگو باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.