در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حساسیت بالای سریال ترور به علت پرداختن به سردار سلیمانی

محسن‌پور گفت: پروژه سریال «ترور» به علت پرداختن به موضوع حاج قاسم سلیمانی حساسیت‌های این سریال را چندین برابر کرد. 

مینی سریال «ترور» از تولیدات «مرکز سیما فیلم» روایتگر ماجرای ترور نافرجام حاج قاسم در کرمان را به تصویر می‌کشد و اهمیت حاج قاسم در منطقه و شجاعت و ذکاوت فرماندهی این سردار بزرگ را مطرح می‌کند.

این مینی سریال تولید «مرکز سیمافیلم» است که با مشارکت موسسه اندیشه شهید آوینی در ۸ قسمت تهیه شده و روز‌های پنج شنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۲۱ از شبکه «یک سیما» به روی آنتن می‌رود.

سریال ترور به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور و نویسندگی آرش قادری است که فرهاد قائمیان، انوش معظمی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، افشین سنگ‌چاپ، با حضور محمدحسین لطیفی، هدایت هاشمی و شهرام ابراهیمی در نقش سبحان با معرفی نانت تومه (بازیگر مسیحی- آشوری) از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

سید حامد محسن پور تدوینگر درباره همکاری با سریال ترور گفت: از فصل اول گاندو، افتخار همکاری با این تیم را داشتم و در سریال ترور هم این همکاری ادامه پیدا کرده است.

وی درباره چالش‌های تدوین این سریال امنیتی ادامه داد: ژانر امنیتی چه در تولید و چه در پس تولید ظرایف و پیچیدگی‌های خودش را دارد و پروژه سریال ترور به علت پرداختن به موضوع حاج قاسم سلیمانی حساسیت‌های این کار را چندین برابر کرد. 

محسن پور توضیح داد: تیم تدوین از زمان نگارش فیلم نامه با نویسنده آرش قادری و همچنین در زمان پیش تولید با کارگردان خیرالله تقیانی پور در مورد ریتم درونی فیلم نامه و همچنین ریتم فرمال اثر صحبت کردیم و با توجه به مینی سریال بودن اثر به یک جمع بندی رسیدیم. 

این تدوینگر عنوان کرد: در قسمت اول این سریال حدود ۱۱۰۰ کات و حدود ۶۰۰ پلان در ۴۶ دقیقه داشتیم که نشان دهنده ریتم بالای این اثر است و واقعا کار دشواری بود. این ریتم سعی شد با توجه به گره‌ها و موضوعات قسمت‌ها تا انتهای کار حفظ شود و امیدوار هستیم تا توانسته باشیم رضایت مخاطبان را جلب کرده باشیم.

محسن پور خاطر نشان کرد: لازم می‌دانم تا در اینجا از همکارانم محمدعلی عشقی در واحد تدوین، حبیب خزایی فر آهنگساز، مهرداد جلو خانی صدا گذار، کامیار شفیعی پور مسئول جلوه‌های ویژه، سامان مجد وفایی اصلاح رنگ و همچنین وحید درویشی تدوین و تولید محتوای فضای مجازی که در پس تولید با تمام توان ما را تشکر کنم چراکه کار به صورت تیمی انجام شده و همراهی این گروه به یک اثر خوب تبدیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
من دوست داشتم ببینم ولی فقط یک قسمت دیدم، در برنامه ریزی پخش بیشتر دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
انقدر برنامه پخشتون بده سریال هیچ بازتابی نداره ،اصلا هیچ سریالی رو هفتگی پخش نکنید ،خیلی بی معنیه این کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سلام متاسف برای صدا وسیمای جمهوری اسلامی که خودش مروج بی حجابی در این سریال شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حالا هم دشمن، ترور شخصیتی میکنن از جمله خانواده ها شهدا و نیروی نظامی ایران

بخصوص در اینستاگرام

باید گروه سایبری ضد دسته گروه سایبری ضد ایرانی تو شبکه های اجتماعی خارجی ، فعالیت داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
بعد از چند سال تلویزیون یه فیلم خوب ساخت
آخرین اخبار