گزافه‌گویی بایدن درباره حوادث مرزی ایران و پاکستان

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به حوادث مرزی و درگیری ها میان ایران و پاکستان واکنش نشان داد و در اظهاراتی مداخله جویان ، مدعی عدم مقبولیت ایران در منطقه شد.

بایدن با گزافه گویی مداخله جویانه خود درباره ماجرای مرزی ایران و پاکستان نشان داد قصد بر هم زدن آرامش به وجود آمده پس از تحولات امروز را دارد. 

رییس جمهور آمریکا در خصوص تنش‌ها بین دو کشور که با گفتگو در حال حل شدن است، اینطور مدعی شد که تحولات اخیر نشان دهنده این بود که هیچ کس در منطقه ایران را نمی‌پذیرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای در خصوص حملات بامداد امروز به یک روستای مرزی در اطراف سراوان، اعلام کرد: امروز صبح پاکستان مجموعه‌ای از حملات نظامی هماهنگ و به طور خاص هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریستی در استان سیستان-بلوچستان ایران انجام داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: پاکستان کاملاً به حاکمیت و یکپارچگی ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارد. تنها هدف از حملات امروز، پیگیری امنیت و منافع ملی پاکستان بود که مهم است و نمی‌تواند به خطر بیفتد.

وزارت امور خارجه ایران نیز در واکنش به اقدام‌های پاکستان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در عین حال که به سیاست حسن همجواری و برادری بین دو ملت و دو دولت ایران و پاکستان پایبند است و اجازه نمیدهد، دشمنان روابط خوب و برادرانه دو کشور را تیره کنند؛ امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود برمی شمرد و از دولت دوست و برادر پاکستان قویاً انتظار دارد که به تعهدات خود در ممانعت از استقرار پایگاه‌ها و گروه‌های مسلح تروریستی در خاک پاکستان پایبند باشد.

رسول موسوی، مدیرکل جنوب آسیا وزارت امور خارجه پس از صدور این بیانیه گفت که موضع این وزارتخانه نقطه پایانی بر امواج تنش ایجاد شده بین ایران و پاکستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
از هر فرصتی برا خراب کردن ما استفاده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
یه کلمه هم از مادر عروس، همکار خرزو خان هم از خواب بیدار شد، آخه احمق خرفت، الگوی حماقت و بلاهت، کودن به تمام معنا تو مقبولیت داری، تو در خاور میانه چه گ.. میخوری، اشغال تروریست لکه ننگ تو چی میگی، مرگ بر آمریکا و آمریکایی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
به سپاه و ارتش می گوییم با قوت و شدت بیشتر حمله به خاک پاکستان را ادامه بدهید چون پاکستانی ها به ذات وهابی و داعش پرور و نوکر آمریکا هستند

و به حرفهای بزدلانه برخی از وطن فروشان توجه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در پاکستان نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.


دیگر هیچ کس در واشنگتن نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.

دیگر هیچ کس در کاخ سفید نمی تواند بر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی گروه تروریستی جیش العدل و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
آمریکا و انگلیس قوانین بین‌المللی را در حملات به یمن نقض کرده‌اند
آمریکا و انگلیس با انجام یک سری حملات هوایی به یمن، تمام قوانین بین‌المللی را نقض می‌کنند.
که قطعنامه ۲۷۲۲ شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه انصارالله یمن درباره حملات در دریای سرخ «به هیچ عنوان حق بمباران یمن را نمی‌دهد.
که ۲ کشور [آمریکا و انگلیس] باید حملات تجاوزکارانه خود در یمن را متوقف کنند.
آمریکا و انگلیس با همراهی هشت کشور دیگر، پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) ۲۱ دی ماه جاری برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، به یمن حمله کردند.
نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ارتش وحشی پاکستان جنایتکار در این مدت بیش از 8 سال در جنگ یمن که همراه ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی کشتار، بمباران و قتل عام غیر نظامیان یمنی ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مسلمانان و کل بشریت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
ما همیشه در طی این چهل سال همیشه از جانب مرزها تهدید شدیم و تروریستها همیشه در اطراف مرزهای ما فعال بوده اند و صدها مورد عملیات انجام داده اند و حال انکه هیچ وقت نشنیدیم تروریستی از مرز ایران به سمت پاکستان عملیاتی انجام داده باشد ، و اینکه چرا انها همزمان با حملات ما به تروریستها این اقدام را کرده اند و چرا تا بحال گزارشی به دولت ما نداده اند در حالیکه ما ده ها بار به انها گزارش داده بودیم و انها اقدامی نکرده بودند ، اقدام پاکستان از روی دشمنی و یک اقدام تروریستی بوده و باید جواب محکم دریافت کند مگر اینکه از این اقدام پوزش بخواهد و مقررهای تروریستهای سرزمینش را پاکسازی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار و از سال 2003 تاکنون خاک عراق را اشغال کرده است چرا؟
حضور نظامی آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در عراق را ندارند.
حضور نیروهای آمریکایی در عراق تجاوز به حاکمیت عراق ممحسوب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
شرم آور است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
آمریکا، پاکستان، اسرائیل و داعش عامل اصلی حمله تروریستی در کرمان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حمایت آمریکا جنایتکار از صهیونیست‌ها، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی موجب ناامنی افغانستان، سوریه، لنبان، عراق، لیبی، یمن، منطقه و جهان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
پاکستان مانع از فعالیت تروریست‌ها در خاک خود شود | کابل و اسلام‌آباد متعهد به توافقات امنیتی با ایران نبوده‌اند
۱۰:۲۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان مانع از فعالیت تروریست‌ها در خاک خود شود | کابل و اسلام‌آباد متعهد به توافقات امنیتی با ایران نبوده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
فیلم | پای آمریکا به حملات ایران و پاکستان کشیده شد+ جزییات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز در خاک پاکستان ضد علیه مردم ایران، سپاه و حکومت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در خاک اقلیم کردستان عراق هم ضد علیه مردم ایران، سپاه و حکومت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
حمایت ارتش پاکستان جنایتکار از تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش موجب ناامنی در استان سیستان و بلوچستان شده است.
۰۹:۵۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حمایت ارتش پاکستان جنایتکار از تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش موجب ناامنی در استان سیستان و بلوچستان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
دولت پاکستان جنایتکار و هم ارتش پاکستان جنایتکار هر دو مدت ها با دریافت پول از برخی کشورهای عربی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از تروریست ها ضد علیه سپاه و هم سایر نیروهای نظامیان در استان سیستان و بلوچستان استفاده می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
وقتی همچین موجود احمقی ادعای بزرگتری تو دنیا رو بکنه
الفاتحه برا کل بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
هیچی دیگه به دنیا نشان دادیم که هرچی درباره ایران هراسی گفته شده و شایعه کرده بودند درسته!
اون از خودجوشان که از دیوار سفارت بالا می روند هفت سال قطع رابطه می شود از آخر برگشتیم سر خانه اول
اینم از این حرکات نسنجیده بعضی ها که خیلی راحت با یک حرکت عقلانی و هوشمندانه میشد انجام داد
قرار به این باشه هر کشوری خودمختار سربخود باشه با موشک به مواضع مقر تروریستا حمله کنه اولاً سنگ روی سنگ بند نمياد جنگ جهانی سوم شروع میشه در ثانی فرق ما با آمریکا اسرائیل باقی متجاوز گران که به بهانه مقابله با تروریستا به کشور ها حمله می کنند چیه!!؟
اغلب متهم اصلی حوادث اخیر همه تاجیکی بودند چرا به تاجیک موشک نمی زنید که اونایی که هنوز به این فرقه ها نپیوستند بچه هستند نابود کنیم که به بزرگسالی نرسند بشوند تروریست!!
کم مردم درگیر مشکلات اقتصادی غیره هستند یک جنگ دیگه هم بهش اضافه بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حمله موشکی پاکستان به سراوان ایران 100 درصد فقط حمایت از گروهک تروریستی جیش الظلم بوده است. پاکستان جنایتکار مدت ها از گروهک تروریستی جیش الظلم همه جانبه حمایت می کند.
حمله پاکستان به خاک ایران کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی برای پاکستان جنایتکار گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
همکاری پاکستان جنایتکار با گروهک تروریستی جیش‌الظلم ریشه ناامنی در سیستان و بلوچستان بوده است
سوال اینجاست که چرا پاکستان جنایتکار گروهک تروریستی جیش‌الظلم پناه داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاسخ پاکستان در مقابل از بین بردن چند تروریست که دستشان به خون مردم بی‌گناه آغشته است، عجولانه بود. توقع می‌رود پاکستان، خود با اشرار و تروریست‌ها برخورد ‌کند تا نیاز به مداخله ما نباشد، باید مراقب فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی علیه کشورهای مسلمان باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار
حمله ائتلاف آمریکا جنایتکار هم از سال 2014 تاکنون به سوریه و عراق، تجاوز محسوب می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۹ دی ۱۴۰۲
پاکستان جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
به اعتقاد من: حمله سپاه به تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در خاک پاکستان درست بود
۰۱:۲۷ ۲۹ دی ۱۴۰۲
به اعتقاد من: حمله سپاه به تروریست ها مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان در خاک پاکستان درست بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط جرأت حمله به ایران را ندارد.
اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط جرأت حمله به ایران را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جرأت حمله به ایران را ندارد
۰۰:۴۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
نتانیاهو : به ایران حمله می‌ کنیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است.
اسرائیل جرات حمله به ایران را ندارد و از سال 1357 تاکنون نداشته است چون به خاطر که می داند ایران هم 100درصد فقط از اسرائیل انتقام می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۹ دی ۱۴۰۲
دیگ به دیگ میگه روت سیاه، عب نداره ایران محبوب نیست ولی تو که منفوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۹ دی ۱۴۰۲
حمله به یک کشتی آمریکایی در نزدیکی سواحل یمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 1982 تاکنون شریک جرم جنایت های گروه های تروریستی و حامیانش در عراق، منطقه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1982 تاکنون شریک جرم جنایت های گروه های تروریستی و حامیانش در عراق، منطقه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1982 تاکنون شریک جرم جنایت های گروه های تروریستی و حامیانش در عراق، منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
ارتش پاکستان جنایتکار جلوی تروریستها مورد حمایت آمریکا و متحدانش را بگیرد تا ایران مجبور به واکنش نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
دیگر جای توجیهی برای بقای ائتلاف آمریکایی در عراق وجود ندارد
دیگر توجیهی برای بقای ائتلاف آمریکایی در عراق وجود ندارد و توجیهات ادامه حضور ائتلاف با توسعه توانمندی‌های نیرو‌های امنیتی ما از بین رفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
بایدن: حملات ما مانع یمنی‌ها نمی‌شود اما ادامه خواهند یافت
رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم اذعان به ناکارآمد بودن حملات این کشور علیه یمنی‌ها تصریح کرد که این حملات ادامه خواهند یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
جرایم رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مایه شرمساری برای بشریت است
هیچکس نمی‌تواند نسبت به جنایات فجیع این رژیم بی تفاوت بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ دی ۱۴۰۲
رهبر انصارالله: آمریکا فقط خدمتگزار لابی صهیونیسم است
رهبر معنوی انقلاب یمن، آمریکا و انگلیس را حامی اصلی جنایات رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد که با وجود این حمایتها، صهیونیستها در تحقق اهداف خود در غزه شکست خوردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۸ دی ۱۴۰۲
انصارالله: آمریکا حتما ادب خواهد شد
یک عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت که کشتی‌ها و منافع آمریکا در پاسخ به حملات موشکی به یمن، در تیررس ارتش یمن قرار دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
کمین موفق مقاومت، 30 نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند
ارتش رژیم اشغالگر امروز شاهد تلفات گسترده نظامیان خود طی فریب موفق رزمندگان فلسطینی در غزه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
آمریکا حامی تروریسم صهیونیستی و تجاوز به غزه است
که واشنگتن، حامی تروریسم صهیونیستی است و از تجاوز صهیونیستها به غزه حمایت می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
شنیده شدن صدای انفجار مهیب در اطراف فرودگاه اربیل
منابع خبری گزارش دادند که یک انفجار در اطراف فرودگاه اربیل عراق رخ داده است و در پی آن، آژیرهای هشدار در کنسولگری آمریکا به صدا درآمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۸ دی ۱۴۰۲
شهادت روزانه ۱۵۰ نفر در غزه طبق آمارهای آمریکا
کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده طبق آمارهای آمریکا روزانه ۱۵۰ نفر در غزه جانشان را از دست می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
اقدام پاکستان بسیار تحریک آمیز و نشانه حمایت آنها از تروریسم علیه ایران می باشد.حمله ای که در آن 9 غیر نظامی از جمله 4 کودک و سه زن فارغ از هر ملیتی کشته شدند. ایران باید پاسخ قاطعی به این سطح از وقاحت پاکستان بدهد و پاسخ قاطع لزوما حمله نظامی نیست. یکی از آنها می تواند شکایت بخاطر تاخیر تکمیل خط لوله گاز ایران پاکستان و طلب غرامت سنگین از طرف پاکستانی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
بین هند و پاکستان از زمان استقلال هر یک از آنها از سلطه انگلیس در سال 1947 روابط پیچیده و پرتنشی داشته‌اند. یکی از اصلی‌ترین منابع تنش میان دو کشور منطقه «کشمیر» است که هر دو بر آن ادعای حاکمیت دارند و به بروز تنش‌ها و درگیری‌های متعدد میان دو طرف منجر شده است.
اولین درگیری میان این دو قدرت اتمی در سال‌های 1947 تا 1948 بر سر کشمیر به وقوع پیوست. بعد از آن دو کشور چندین بار دیگر وارد درگیری‌های متعدد شده‌اند.
مسئله تروریسم نیز یکی از منابع اصلی تنش‌ها در روابط دو کشور بوده است. هند پاکستان را به حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی که عامل حملات تروریستی در کشمیر بوده‌اند متهم کرده است. این مسئله بارها به اختلافات و کشمکش‌های دیپلماتیک میان اسلام‌آباد و دهلی‌نو منجر شده است.
در سال‌های گذشته دو کشور تلاش‌هایی برای بهبود روابط از طریق گفت‌وگو داشته‌اند اما پیشرفت در این گفت‌وگوها به دلیل مسائل داخلی، اقدامات نظامی و تفاوت‌های ایدئولوژیک حاصل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
شامگاه سه شنبه ۲۶ دی ماه دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش‌الظلم در خاک پاکستان منهدم شد. گروهک تروریستی تجزیه‌طلب جیش الظلم در سال‌های اخیر تعداد زیادی از مردم و نیروهای نظامی ایران را به شهادت رسانده است. اواخر آذرماه ۱۱ افسر پلیس در حمله به کلانتری راسک به شهادت رسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
ساعت ۴ و نیم بامداد امروز یکی از روستاهای مرزی سراوان چند انفجار رخ داده است.
در این انفجارها ۳ زن و ۴ کودک جان باخته‌اند که همگی اتباع غیر ایرانی هستند، همچنین دو نفر مرد نیز جزء جان باختگان حمله موشکی صبح امروز در یکی از روستاهای مرزی سراوان هستند، که آمار به ۹ نفر رسید.

تمامی جان باختگان از اتباع پاکستان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
موشک باران مقر عاملان جنایت تروریستی کرمان و راسک توسط سپاه
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از موشک باران مقر تروریست ها در منطقه خبر داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
برخورد قاطع با عاملان تروریستی کرمان
درخواست پاسخ کوبنده به عاملان حمله تروریستی کرمان
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از سپاه بابت انتقام از عاملان تروریستی کرمان و راسک
۲۲:۳۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
تشکر از سپاه بابت انتقام از عاملان تروریستی کرمان و راسک
Iran (Islamic Republic of)
انتقام سخت از عاملان جنایت تروریستی کرمان گرفته شود
۲۲:۳۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
انتقام سخت از عاملان جنایت تروریستی کرمان گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
نخستین تصاویر حملات موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک شلیک موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل و محل تجمع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
۱۲:۳۵ ۱۴۰۲-۱۰-۲۸

پاکستان: به دنبال تنش با ایران نیستیم

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
مخفیگاه تروریست ها‌ 100 درصد فقط در خاک پاکستان هست نه ایران.

ولی اما ما به نبال انتقام از تروریست ها مورد حمایت پاکستان و متحدانش هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
قاچاق به پاکستان قطع شود، هم پاکستان ادب میشود و هم تروریستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
مخفیگاه تروریست ها‌ مورد حمایت آمریکا و متحدانش در خاک پاکستان هست نه خاک ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
داعش مورد حمایت آمریکا، پاکستان و اسرائیل مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت
جنایت و حمله ارتش پاکستان به یک منطقه مرزی در ایران بدون پاسخ درخور نخواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
حمله موشکی پاکستان به سراوان ایران 100 درصد فقط حمایت از گروهک تروریستی جیش الظلم بوده است. پاکستان جنایتکار مدت ها از گروهک تروریستی جیش الظلم همه جانبه حمایت می کند.
حمله پاکستان به خاک ایران کشته شدن هفت غیر ایرانی بر اثر حمله موشکی پاکستان در یک روستای مرزی برای پاکستان جنایتکار گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
همکاری پاکستان جنایتکار با گروهک تروریستی جیش‌الظلم ریشه ناامنی در سیستان و بلوچستان بوده است.
سوال اینجاست که چرا پاکستان جنایتکار گروهک تروریستی جیش‌الظلم پناه داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
از سال 1332 تاکنون 100 درصد فقط مواد مخدر و سلاح وغیره از طریق افغانستان و هم پاکستان وارد ایران می شود و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
و این در حالی است که تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق پاکستان جنایتکار وارد خاک ایران می شوند. گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش از خاک پاکستان وارد ایران شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم (جیش العدل مورد حمایت ارتش پاکستان) در خاک پاکستان توسط موشک و پهپاد منهدم شد.


پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش الظلم (جیش العدل مورد حمایت ارتش آمریکا) در خاک پاکستان توسط موشک و پهپاد منهدم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
حمله موشکی پاکستان جنایتکار به روستایی در خاک ایران و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و با حمایت آمریکا بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
ارتش وحشی پاکستان جنایتکار آدم می کند، جنایت می کند و هم دست به اقدامات تروریستی می زند/ پاکستان: به دنبال تنش با ایران نیستیم/ شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
که هیچ کس در منطقه و جهان عملکرد آمریکا جنایتکار را نمی‌پذیرد.
۲۲:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
که هیچ کس در منطقه و جهان عملکرد آمریکا جنایتکار را نمی‌پذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
ایران از سال 2001 تاکنون هزاران بار به پاکستان جنایتکار درباره تروریست‌ ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش هشدار داده بود ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان و ارتش پاکستان درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
ایران از سال 2001 تاکنون هزاران بار به پاکستان جنایتکار درباره تروریست‌ ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش هشدار داده بود ولی اما متأسفانه دولتمردان و مسئولان و ارتش پاکستان توجهی نکردند و هنوز هم توجهی نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
ارتش پاکستان جنایتکار ثابت کرد و نشان داد که سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پاکستان: مخفیگاه تروریست‌ها را هدف قرار دادیم/ به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذاریم

بچه های کشته شده، آیا تروریست بودند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۸ دی ۱۴۰۲
مرده متحرک
آخرین اخبار